Profil de StefanMsk

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

samedi 23 mai 2020 10:33

Nummer wijzigen Herlaadkaart

Hey Tribe.

Is het mogelijk om met een Tempo Giga herlaadkaart je nummer te wijzigen in hetzelfde account? Ik bedoel hiermee dus met behoud van je aantal jaren bij Orange. Een nieuwe herlaadkaart aanschaffen zou betekenen dat ik weer van 0 maanden start 🙂

Ps: ik had dit aan de klantendienst gevraagd maar ik krijg hier volledig de indruk dat ik meer online vind dan dat zij weten.

Groeten Stefan

1 pièce jointe

Solution acceptée

Employé Orange

 • 

305  messages

il y a 5 ans

Beste @StefanMsk , @patrick2 

Euhm, die vraag heb ik zelf nog nooit in de shop gekregen. Maar ik denk niet dat dit zomaar mogelijk is. Technisch gezien kan je wel naar een abonnement gaan van onbepaalde duur, nummer wijzigen en dan weer terug naar prepaid. Dan moet je wel opnieuw registreren enz. Normaal betaal je altijd op voorhand de factuur, dan zal dit  eerst een factuur zijn van het abonnement en nadien een negatieve factuur van bijna hetzelfde. 

Mocht ik een klant hebben in de winkel die dit specifiek vraagt zou ik eerder gewoon een nieuwe verkopen en intern vragen via mail om de voordelen manueel over te plaatsen. 

Technisch gezien is het mogelijk maar dat is echt iets wat bijna niemand vraagt ðŸ˜…

Hopelijk toch een degelijk antwoord op uw vraag. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

@patrick2 @Cdt24801 Ik zie dat ik deze instelling in m'n iPhone zie staan! Bedankt voor de tip, heb het direct aangezet! 😄

 

@TomB Ik hou de optie wat je aangeeft in m'n achterhoofd als ik toch nog ooit reden zou hebben om te switchen! 

Bedankt aan jullie allemaal! Fijne avond verder. Stefan

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@StefanMsk  fijn dat je het zo opgelost hebt gekregen. 

Fijne avond en fijn weekend . 

Employé Orange

 • 

305  messages

@Cdt24801 

Ga nooit in discussie met die mensen, dat helpt geen zier en ge gaat enkel uzelf erin opjagen. Gewoon opleggen. Niet laten uitpraten, niet proberen beleefd af te ronden. Opleggen.

Als klanten echt onbeleefd zijn in de shop dan durf ik best wel het volgende te zeggen:

Klant is koning maar een respectloze koning daar kijkt niemand naar op. ðŸ˜‰

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@TomB  als een klant bij mij onbeleefd was aan de telefoon dan liet ik dat ook wel uitschijnen hoor en zei ik er ook gewoon iets op terug. 

Ik weet dat een klant en eigenlijk iedereen met respect moet worden behandeld maar als ze je zelf al niet met respect behandelen dan moeten ze het andersom ook niet verwachten. Wat mijn moeder vroeger altijd zei :

Zoals je doet wordt je gedoet ! ( nee geen spel fouten erin dat is wat ze letterlijk zei ) 

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

Heel af en toe krijg ik nog zo eens een telefoontje, waarin iemand met een Nederlands accent begint met "Hier het incassobureau .." Ik heb die eens laten vertellen en nadat ze op het punt gekomen waren dat dreigden met een deurwaarder heb ik toen doodleuk gezegd: "nou, laat die deurwaarder maar komen, ik zal de koffie klaarzetten."

Het werd stil aan de overkant .. En toen heb ik ingehaakt ...

Vorige week nog zo eentje gekregen ..(Het was wel al lang geleden ...)  Van het moment dat ik het woord incassobureau hoor hang ik nu op. Zonder boe of ba. Tenslotte zijn het bedriegers en afzetters. Daar hoef je niet beleefd tegen te zijn. En het nummer toegevoegd aan mijn blacklist. Want zonder nummerherkenning worden ze sowieso al meteen doorverwezen naar de voicemail. Ik heb er nog nooit eentje weten iets inspreken ...

 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@StefanMsk  naar mijn mening en inziens zou het mogelijk moeten zijn je gsm nummer aan te passen op je herlaadkaart. Het principe werkt hetzelfde als met een abonnement enkel heb je een herlaad actie voor bel tegoed. Maar ik denk dat je hiervoor of naar een shop gaat voor dit aan te passen of je vraagt het via het Webcare team. ( Messenger of Twitter ) 

@TomB  kan jij hier iets op zeggen ? 

Loading...