Profil de rik3

Apprenti pisteur

• 

2  messages

lundi 6 janvier 2020 16:55

Opzegging abonnement

Ik ben nu bijna 20 jaar klant bij orange, en ik wou overschakelen van abonnement naar herlaadkaart. Dus belde ik naar orange en ze zeiden mij dat ik mijn abonnement online moest opzeggen, dit deed ik dus. Paar weken erna gaat ineens niets meer op mijn gsm, dus belde ik opnieuw naar orange om mijn nummer nog te recupereren, want ik wou alleen maar overschakelen naar een herlaadkaart. Maar niemand kon mij helpen, ze legden zelfs de telefoon af. Ik lees online dat uw nummer nog te recupereren valt, dus waarom wilt niemand van orange mij helpen? En dit na 20 jaar klant te zijn.

Pisteur expérimenté

• 

20  messages

il y a 6 ans

Best eens naar de shop gaan en face to face bespreken wat er gebeurd is. Langs de andere kant lijkt het me ook maar logisch dat als je een abonnement opzegt dat die er ook mee ophoud na een tijd.

Volgens mij moet de nummer wel te recupereren zijn, maar best niet te lang wachten om langs de shop te gaan dus! 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 6 ans

@rik3  De aanvraag was beter meteen in de shop gedaan en niet online. Nu een nummer recupereren is enkel mogelijk binnen een heel korte tijd. Nummer opzeggen betekend nummer inactief en kan worden toegekend aan een andere klant. Dit mag wettelijk gezien dus het is correct. Elk gsm nummer wat opgezegd wordt komt terug in de pot. Beste is een dossier te laten maken en op die manier op te lossen. 

Loading...