Profil de Dagoke

Pisteur confirmé

 • 

12  messages

vendredi 30 avril 2021 16:28

Probleem met Orange telefoon app die de smartphone bevriest.

Ik zit met een vervelend probleem. Ik maakte tot voor kort gebruik van de Orange telefoon app. Enkele weken geleden heb ik deze app moeten verwijderen van mijn smartphone.
Telkens ik opgebeld werd bevroor mijn smartphone, ik kon geen enkel gesprek meer aannemen en moest telkens de smartphone herstarten vooraleer ik weer gebruik kon maken van het toestel.
App draaide op Android10, geen geroot toestel en er staan geen exotische apps op het toestel.
Wanneer ik de app verwijder en terug gebruik maak van de standaard telefoonapp werkt alles perfect.
Nadat ik terug de app geïnstalleerd had gebeurde net hetzelfde.
Ik heb wel een betalende  versie van Bitdefender total security draaien op mijn toestel.
Wie heeft dit nog meegemaakt of zijn er tips om dit probleem te verhelpen. Ik werkte heel graag met deze app.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Dagoke  goedenavond.

Misschien hier even deze tip lezen, zo niet

kom dan hier even terug.

Klik op de blauwe hier aub.

 

Pisteur confirmé

 • 

12  messages

Goeienavond @Josette,

bedankt voor deze link, dit helpt mij echter niet verder. Ik werk al heel lang met Orange en alles werkt voor de rest perfect. Alleen de telefoonapp doet het niet meer. Al de rest werkt nog altijd perfect. 
Toch bedankt voor de moeite om mee te denken.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@Dagoke  dan kan ik je alleen nog even meedelen

verwijder de app van Orange eens zoals het hoort via instellingen -

Apps - en daar de app zoeken.

Je telefoon volledig afsluiten.

Dan je telefoon opnieuw opstarten.

Dan de app opnieuw downloaden - en laten installeren.

Dan nog eens testen, succes.

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

@Dagoke Heb je al eens gebeld met de technische dienst misschien kunnen zei u helpen of als het dan niet lukt @Totem weet misschien 🤔 raad . Je kan het eens aan hem vragen 🧐.of in de winkel van Orange zelf soms hebben ze daar 👉 mensen die kunnen helpen .

Laat weten als het is opgelost !

fijne dag 👋 

 

 

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Ugh @Dagoke,

@Josette geeft inderdaad heel nuttige tips ! Als deze niet werken kan je altijd contact opnemen met de webcare stamleden op Facebook en Twitter, ze kennen hun weg met digitale tools.

Totem's groetjes,

Totem

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

il y a 4 ans

@Dagoke 

Ik gebruik de Orange app ook en heb er geen problemen mee. De native Samsung app staat er ook op, ze werken allebei simultaan en storen elkaar niet. Ik kan dus eigenlijk steeds vrij kiezen.

Het enige waar de Orange app wel eens durft haperen is de Visual Voice Mail. Als dat gebeurt ga ik naar de standaard app en daar is het dan wel OK.

Loading...