Profil de Korre7

Pisteur confirmé

• 

5  messages

samedi 18 juin 2022 05:36

Geen mobiel netwerk - zie wel 4G

Kan iemand mij helpen…

Sinds gisteren namiddag heb ik niets meer van netwerkbereik (zie wel dat ik 4G heb, maar verder dan dat niets). Ook al herstart, opnieuw instellen, vliegtuigmodus, enz enz gedaan.

Dus als mijn WiFi niet aanstaat ben ik niet bereikbaar. 

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 3 ans

Ik heb EXACT hetzelfde probleem en heb ook al alles geprobeerd.

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Ben ik al niet alleen… hopelijk snel een oplossing 

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 3 ans

Ik heb krak hetzelfde probleem terwijl mijne beste vriendin dat probleem niet heeft. Heel lastig voor op graspop. Hopelijk rap opgelost!!

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 3 ans

Hier ook geen mobiel internet sinds gisterenavond… ondanks de 4G weergave op m’n iPhone 

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 3 ans

ik heb hetzelfde probleem sinds gisterenavond rond 21u. Alles al geprobeerd en nu nog steeds geen 4G, heel irritant! 

Pisteur confirmé

• 

9  messages

Zelfde probleem hier. Je kan zelfs het Orange nummer 5000 niet bellen. Unavailable. 

Pisteur confirmé

• 

3  messages

il y a 3 ans

Ik heb ook heel hetzelfde probleem. Ook al vanallez geprobeerd en SIM eens verstoken van toestel. Maar het probleem ligt wel degelijk bij Orange.

Apprenti éclaireur

• 

2  messages

il y a 3 ans

Hier zelfde probleem …

je vindt ook geen mededelingen hierover van Orange uit …

Pisteur confirmé

• 

3  messages

il y a 3 ans

Kan niet veel bijdragen om het voor je op te lossen. Wel kan ik bevestigen dat je niet alleen bent. Hier zelfde probleem. Gisterenavond begonnen en plots stond ik daar in Breda zonder richtingaanwijzers 🥴

Apprenti éclaireur

• 

2  messages

il y a 3 ans

En niemand van Orange die mee leest ?

kleine update zou tot zijn …

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Nu ik eens echt een probleem heb… merk ik pas hoe moeilijk ze rechtstreeks te bereiken zijn. Na 100 keer doorverwezen worden naar de FAQ’s wil je toch een de klanten/klachtendienst bereiken. Leuk initiatief dit tribe gebeuren, maar weinig effectief 

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 3 ans

Idem issue hier. 2 van onze 3 simkaarten hebben geen 4G sinds gisterenavond. We zitten in het buitenland en dus is de enige manier voor ons om te navigeren en te werken...

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 3 ans

Hier ook! Zelfde probleem sinds gisteren 

Éclaireur novice

• 

1  message(s)

il y a 3 ans

Hier ook geen mobiel internet!

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Goedemiddag,

je kan eens gaan kijken op deze pagina.

https://allestoringen.be/storing/orange/

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Had dit ook gevonden , bedankt voor mee te delen. Ondertussen, na toch wel 24h + , is alles in orde. 

Pisteur confirmé

• 

5  messages

il y a 3 ans

Ondertussen is alles in orde. Het bleek om een nationale storing. Jammer van de mindere communicatie van Orange, maar eind goed al goed

Pisteur confirmé

• 

3  messages

Minder is hier gewoon “geen” communicatie.

😖

Loading...