Profil de Surfer

Guerisseur expérimenté

• 

708  messages

Orange all star game

Er is vanavond basketbal 'Orange all star game 2019' en begint om 19u30. 

Voor de fans die van basket houden, kunnen deze tornooi volgen op Proximus en op Telenet Play Sports. Maar hiervoor heb je een abo nodig.

- Mijn vraagje: Waarom kan Orange dit tornooi niet op deze website of te minste op Orange TV ook uitzenden? Er zullen wel basketfans zijn onder ons, die misschien dit ook graag zouden willen zien...

Link: https://www.orangeallstargame.be/uploads/VIP_Orange_ASG.pdf

Suggestie: Misschien iets voor in de toekomst?

Super User

• 

11.2K  messages

@Surfer  dat is een mooi idee voor de liefhebbers onder ons. Maar het probleem zit hem achter het feit dat er geen uitzendrechten op zitten. Dus Orange heeft geen toestemming deze via de TV App uit te zenden gewoon omdat er geen rechten over betaald worden. Telenet en Proximus daarin tegen betalen bergen geld aan rechten om het wel te kunnen uitzenden via andere kanalen. Dat is de enige reden.

Guerisseur expérimenté

• 

708  messages

Jammer hé, want dat zou mooi geweest zijn...

Dan maar op Prox zien... als mensen dat hebben. We zagen het hier op de website van Proximus.

Super User

• 

11.2K  messages

@Surfer  inderdaad heel jammer. Misschien ook een toevoeging voor volgend jaar . Denk dat er wel iets uit de bus gaat komen volgend jaar bij Orange maar stil zwijgen. 

Guerisseur expérimenté

• 

708  messages

Je bedoelt: Niet te luid denken...   🙂

4.4K  messages

@Surfer 

Eigenlijk wel jammer, want ik volg basket wel. Nu kijk ik veel naar Eleven sports (NBA)

Super User

• 

11.2K  messages

@Anonymous  naar mijn mening zou het geen al te grote moeite mogen zijn voor die rechten te kopen. Ik weet dat die rechten veel geld kosten maar ze verdienen dat ook wel weer terug. Maar dat is mijn mening natuurlijk . En zo zie je maar weer dat echt niet alles op punt staat bij Orange. Dus hopelijk het nieuwe jaar. 

4.4K  messages

@patrick2 

Idd... Orange heeft nog wat werk. Bijna een nieuw jaar en hopelijk komt Orange met wat verbeteringen en nieuwigheden!!! Ben benieuwd

Grand Sage

• 

4.1K  messages

Er is vanavond basketbal 'Orange all star game 2019' en begint om 19u30. 

Voor de fans die van basket houden, kunnen deze tornooi volgen op Proximus en op Telenet Play Sports. Maar hiervoor heb je een abo nodig.

- Mijn vraagje: Waarom kan Orange dit tornooi niet op deze website of te minste op Orange TV ook uitzenden? Er zullen wel basketfans zijn onder ons, die misschien dit ook graag zouden willen zien...

Link: https://www.orangeallstargame.be/uploads/VIP_Orange_ASG.pdf

Suggestie: Misschien iets voor in de toekomst?

Ugh @Surfer,

Orange hoort U, nu mag je belangrijke basketbalmatches (we zijn nu bezig met de Belgian Cats en de Belgian Lions) volgen op de instagram en facebook accounts van Orange. Pas op, het wordt enkel live uitgezonden.

Totem's zonnegroeten,

Totem

1  message(s)

Dat is echt jammer! Veel basketfans zouden de Orange All Star Game 2019 zeker graag via Orange zelf bekijken. Het voelt een beetje vreemd dat Proximus en Telenet het wel uitzenden, maar Orange niet, zeker als je al abonnee bent. Soms lijkt het alsof bepaalde rechten of deals ontbreken, maar het blijft frustrerend voor de kijkers. Het doet me denken aan hoe je soms ook bij games bepaalde platformrestricties hebt zoals bij Minecraft Java Edition Apk, waar je ook niet altijd krijgt wat je eigenlijk logisch zou verwachten. Hopelijk kan Orange in de toekomst wél zulke sportevents aanbieden!

1  message(s)

🔥 Looking to join the coolest groups out there? Don’t miss out! Click GroupSor o explore exclusive groups where you can connect, share, and grow with like-minded people!

Loading...