Profil de Chainzentje

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

Promotie fraudes

Ik ontvangst geen dubbele data promoties van deze maand.Ik heb verschillende keer opgeladen.T is het promoties echt of fake. 

Super User

 • 

8K  messages

@Chainzentje een goedemorgen,

géén idee van, wij zijn hier ook maar klanten.

Je kan naar het nr 5000 telefoneren, of via FB-Messenger een berichtje doen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Pisteur vétéran

 • 

53  messages

@Chainzentje Wat was de reden waardoor je dubbele data kreeg? Nieuwe klant, een Thank-You cadeau van Orange,... of nog iets anders?

Soms is de dubbele data voor een x-aantal maanden. Als je vindt dat je er recht op hebt, best de klantendienst vragen om info wat er fout is gegaan. Ik ben zelf van GoExtreme naar GoIntense gegaan. Heb nu 70GB Mobiele data terwijl nieuwe klanten 90GB krijgen als ze GoIntense nemen.

Het is spijtig genoeg niet allemaal even eerlijk. De mobiele data verhoogt ook voor GoPlus en GoIntense vanaf half Januari.

Loading...