Profil de MrM

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

samedi 9 décembre 2023 09:39

Suggesties

Misleiding en Oplichting van Orange België!!!

 

Guerisseur expérimenté

 • 

588  messages

il y a 2 ans

Hallo @MrM ,

Bedankt voor je leuk berichtje maar natuurlijk zouden de mensen meer gebaat zijt met uitleg ipv moord en brand te roepen 😂.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

@MrM goedemorgen,

weet je @Pletse  mijnheer of mevrouw willen plezant zijn,

laat de kindjes maar spelen.

Chef pisteur

 • 

118  messages

il y a 2 ans

@Josette @Pletse 

Zulke berichten moeten gewist worden .

 

Groeten

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

Waarom? 1209 euro schuld per vergissing, is niets?

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Je moet misschien even een woordenboek raadplegen, @MrM 

Oplichting is met opzet, niet per vergissing

Als Orange zich vergist heeft is het geen oplichting

Als jij je vergist hebt door wat buiten forfait te gaan (naar buitenland bellen vb) is het ook geen oplichting

En je kunt dat hier posten, wij zijn klanten, het zal er niks aan veranderen.  Je moet de vergissing eens met Orange bekijken

Guerisseur expérimenté

 • 

588  messages

Dag @MrM ,

Voila, nu staan we ergens 😉. Nu weten we wat er gaande is, of toch min of meer…

Een verkeerde factuur ontvangen? Simpel, bel de klantendienst, meld dit en ze corrigeren als het effectief verkeerd is. 

En vooral, rustig blijven als je belt 😉. Als je mensen vriendelijk behandeld aan de lijn, dan zul je veel meer gedaan krijgen dan wanneer je uit uw krammen schiet. Die medewerkers aan de lijn zijn niet de oorzaak van het probleem maar kunnen je wel een mogelijke oplossing bieden…

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@bigMODDER  klopt maar dat kunnen wij niet!

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Vind niet dat zulke posts moeten verwijderd worden, @Josette 

Integendeel

 

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

il y a 2 ans

ik vind ook niet dat deze moeten verwijderd worden, of is het allemaal zo geweldig bij ORANGE dat we geen kritiek mogen geven?

ORANGE is heel klantonvriendelijk, onvolledig en ze nemen direct actie als je als klant een paar dagen te laat betaald, maar aan de fundamentele problemen doen ze niets! ze geven zelfs geen feedback (terwijl ze het wel vragen aan ons met hun mooie zij knopje)

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

il y a 2 ans

‘We hebben de IT-problemen onderschat’: waarom Orange steeds meer klanten ziet vertrekken!!!

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Och, @MrM die op kruistocht is en denkt indruk te maken met Telenet te veranderen in Orange

In het nieuws | De Morgen

Fake news - met opzet 

 

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

Geen oplossing!!!

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Wat een academische taalvaardigheid.  

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

il y a 2 ans

Loading...