Voila, nu staan we ergens 😉. Nu weten we wat er gaande is, of toch min of meer…
Een verkeerde factuur ontvangen? Simpel, bel de klantendienst, meld dit en ze corrigeren als het effectief verkeerd is.
En vooral, rustig blijven als je belt 😉. Als je mensen vriendelijk behandeld aan de lijn, dan zul je veel meer gedaan krijgen dan wanneer je uit uw krammen schiet. Die medewerkers aan de lijn zijn niet de oorzaak van het probleem maar kunnen je wel een mogelijke oplossing bieden…
ik vind ook niet dat deze moeten verwijderd worden, of is het allemaal zo geweldig bij ORANGE dat we geen kritiek mogen geven?
ORANGE is heel klantonvriendelijk, onvolledig en ze nemen direct actie als je als klant een paar dagen te laat betaald, maar aan de fundamentele problemen doen ze niets! ze geven zelfs geen feedback (terwijl ze het wel vragen aan ons met hun mooie zij knopje)
Pletse
Guerisseur expérimenté
•
588 messages
il y a 2 ans
Hallo @MrM ,
Bedankt voor je leuk berichtje maar natuurlijk zouden de mensen meer gebaat zijt met uitleg ipv moord en brand te roepen 😂.
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@MrM goedemorgen,
weet je @Pletse mijnheer of mevrouw willen plezant zijn,
laat de kindjes maar spelen.
0
bigMODDER
Chef pisteur
•
118 messages
il y a 2 ans
@Josette @Pletse
Zulke berichten moeten gewist worden .
Groeten
8
LH1
Pisteur confirmé
•
10 messages
il y a 2 ans
ik vind ook niet dat deze moeten verwijderd worden, of is het allemaal zo geweldig bij ORANGE dat we geen kritiek mogen geven?
ORANGE is heel klantonvriendelijk, onvolledig en ze nemen direct actie als je als klant een paar dagen te laat betaald, maar aan de fundamentele problemen doen ze niets! ze geven zelfs geen feedback (terwijl ze het wel vragen aan ons met hun mooie zij knopje)
8
0
MrM
Pisteur confirmé
•
10 messages
il y a 2 ans
‘We hebben de IT-problemen onderschat’: waarom Orange steeds meer klanten ziet vertrekken!!!
3
0
MrM
Pisteur confirmé
•
10 messages
il y a 2 ans
IT TROUBLES TWO WEEKS ALREADY!!!
0
0