Super User
•
11.1K messages
Vernieuwede klantenzone + nieuwe Go formules
@Totem , @MustafaY , @NelsonM ,
Enige tijd geleden ( maand of vier ) heb ik hier een bericht gedaan over de vernieuwde klantenzone die gekoppeld is aan de nieuwe Go tarieven. Hier is de betreffende post wat ik toen gemaakt heb :
https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Vernieuwde-klantenzone-opties-beheren/m-p/49813
Ik heb er toen ook een antwoord op gehad dat er een feedback gestuurd zou worden naar de diensten die daar mee bezig zijn. Tot op heden heb ik nog niks geen verandering gezien en krijg ik wel in de gaten dat veel klanten graag dingen veranderd zouden willen zien. Gaat hier op termijn ook een wijziging in komen? Het zijn vooral veel klanten die willen dat je de voicemail aan of uit kan zetten dat is het voornaamste wat ik hier tegen kom. De andere opties heb ik er zelf bij gezet omdat het mij mogelijk moet zijn om die toch in en uit te schakelen.

haelewyn
Chef pisteur
•
114 messages
Tja... De klantenzone is wel precies van voor de oorlog he. Het heeft precies al jaren geen geld mogen kosten.
Mijn eerlijke mening over de account en de mogelijkheden : 1/10 voor de poging zou een gul cijfer zijn.
4
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
Ugh @patrick2,
Hier is het antwoord van de verantwoordelijke.
"We gaan in het laatste kwartaal de UI (User Interface) van de opties bekijken. Dit wil echter niet zeggen dat het aanpassen van alle onderstaande opties mogelijk gaat zijn."
Totem's groetjes,
Totem
0