Apprenti pisteur
•
9 messages
Een tekst van een ontevreden klant
Beste
Op 15 september heb ik een pre-order reservering gemaakt voor 15 pro max en als afleverpunt Carrefour Lier Orange gekozen. Sinds ongeveer 5 weken heeft nog niemand gebeld voor de telefoon en in mijn telefoontjes zeiden ze dat ze de binnenkomende telefoons aan collega's of andere klanten gaven, hoewel ze zeiden dat ik de eerste klant was die de reservering maakte. Toen ik de klantenservice belde, zeiden ze dat ze er niets aan konden doen. Als jullie er niets aan kunnen doen, ben ik geen klant meer bij Orange!
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 2 ans
@susamugur
Hier is ook niks aan te doen dat is heel simpel gezegd.
Er staan honderden pre orders uit en niet enkel bij Orange maar bij elke winkel en elke provider. Er is nergens voorraad te krijgen op dit moment en de leveringen gaan wel ff een tijd in beslag nemen.
Zij kunnen ook niet weten of je de eerste klant bent dat is niet zichtbaar voor niemand niet. je moet geluk hebben dat je bij de eerste bent die het op tijd geleverd kan krijgen.
Het ligt aan de stock maar vooral hoeveel toestellen kan Apple leveren. Als Orange er 1000 vraagt maar Apple kan er maar 400 leveren is de som niet moeilijk denk ik. En het is niet geweten of je bij de eerste 400 zit met je pre order. Dat is een gok en een geluk als dat zo is dan heb je jou toestel op tijd.
Mijn partner is speciaal naar een shop gegaan voor een toestel jammer maar helaas geen stock. De medewerker zei ook er komt geen stock voordat alle pre orders de deur uit zijn.
Als je via Apple besteld kun je jou toestel tussen 9 november en 16 november verwachten dus je moet niet vragen hoe lang dat is. En ik bekijk dit puur op basis van je gevraagde Iphone 15 pro Max die je besteld hebt en een eerdere leverdatum is er niet.
0
0
Gregory
Sage
•
7.5K messages
il y a 2 ans
Heb je toch al gepost https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Gsm-bestelling/m-p/150772
Meermaals posten zal er niks aan veranderen
0
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@susamugur
https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Gsm-bestelling/m-p/150772
Inderdaad heeft het geen zin om
alles dubbel te posten.
Zo los je het zeker niet op.
5
susamugur
Apprenti pisteur
•
9 messages
il y a 2 ans
Ik bestelde hem op 15 september rond twee uur en ik denk niet dat iemand voor mij besteld kon zijn om 5 weken te wachten. Ik belde Carrefour Lier Orange vandaag en ze vertelden me eerst dat mijn telefoon was aangekomen en daarna dat de telefoon waarschijnlijk aan iemand anders was verkocht. Ik verzin dit niet, je kunt de winkel bellen en het opvolgen als je wilt. Er is geen systeem, het werkt volledig willekeurig Orange en er is geen controle. Doe je werk goed, anders verlies je één voor één de klanten die jullie salarissen betalen.
5
0
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 2 ans
@susamugur
Het is je volste recht om hier je wedervaren te vertellen en hoe jij dat beleeft. Wat mijn collega's echter proberen duidelijk te maken: wij zijn hier zelf ook allemaal gewoon klanten en kunnen daar niets aan verhelpen.
Je mag uw ongenoegen hier zeker en vast neerpennen, geen probleem. En als je door hier uw hart te luchten u beter voelt, des te beter.
Maar verwacht dus van ons geen interventie of oplossing in deze materie. Wij zijn Orange niet ....
2
0