Profil de susamugur

Apprenti pisteur

 • 

9  messages

mercredi 18 octobre 2023 09:40

Een tekst van een ontevreden klant

Beste
 
Op 15 september heb ik een pre-order reservering gemaakt voor 15 pro max en als afleverpunt Carrefour Lier Orange gekozen. Sinds ongeveer 5 weken heeft nog niemand gebeld voor de telefoon en in mijn telefoontjes zeiden ze dat ze de binnenkomende telefoons aan collega's of andere klanten gaven, hoewel ze zeiden dat ik de eerste klant was die de reservering maakte. Toen ik de klantenservice belde, zeiden ze dat ze er niets aan konden doen. Als jullie er niets aan kunnen doen, ben ik geen klant meer bij Orange!

2 pièces jointes

Sage

 • 

11K  messages

il y a 2 ans

@susamugur 

Hier is ook niks aan te doen dat is heel simpel gezegd.

Er staan honderden pre orders uit en niet enkel bij Orange maar bij elke winkel en elke provider. Er is nergens voorraad te krijgen op dit moment en de leveringen gaan wel ff een tijd in beslag nemen.

Zij kunnen ook niet weten of je de eerste klant bent dat is niet zichtbaar voor niemand niet. je moet geluk hebben dat je bij de eerste bent die het op tijd geleverd kan krijgen.

Het ligt aan de stock maar vooral hoeveel toestellen kan Apple leveren. Als Orange er 1000 vraagt maar Apple kan er maar 400 leveren is de som niet moeilijk denk ik. En het is niet geweten of je bij de eerste 400 zit met je pre order. Dat is een gok en een geluk als dat zo is dan heb je jou toestel op tijd.

Mijn partner is speciaal naar een shop gegaan voor een toestel jammer maar helaas geen stock. De medewerker zei ook er komt geen stock voordat alle pre orders de deur uit zijn.

Als je via Apple besteld kun je jou toestel tussen 9 november en 16 november verwachten dus je moet niet vragen hoe lang dat is. En ik bekijk dit puur op basis van je gevraagde Iphone 15 pro Max die je besteld hebt en een eerdere leverdatum is er niet.

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

Heb je toch al gepost https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Gsm-bestelling/m-p/150772

Meermaals posten zal er niks aan veranderen

 

 

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

@susamugur 

https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Gsm-bestelling/m-p/150772

Inderdaad heeft het geen zin om

alles dubbel te posten. 

Zo los je het zeker niet op.

Apprenti pisteur

 • 

9  messages

Als ik een andere oplossing had voor de onverantwoordelijkheid en het gebrek aan respect van Orange-medewerkers tegenover klanten, had ik het niet twee keer hierheen gestuurd.

Sage

 • 

7.5K  messages

Klanten bestoken is ook niet direct een oplossing, @susamugur 

Over and out

Apprenti pisteur

 • 

9  messages

Klanten bestoken? Ik schreef opnieuw omdat er vandaag een nieuwe ontwikkeling was. Is dit niet een plek waar mensen hun problemen met Oranje delen? Of heb ik het mis? Als je je ongemakkelijk voelt, kun je mijn bericht negeren! Je hoeft niet te reageren. Ik laat mensen weten over de onverantwoordelijkheid van Orange.

Sage

 • 

11K  messages

@susamugur 

Je kan hier idd je ongenoegen uiten maar geeft het je een goed gevoel ? Enkel omdat wij maar reageren ?

Ik zie omwille van jou post geen klanten weg gaan bij Orange enkel ben je zelf veel tijd hier in aan het steken en je komt geen stap verder.

Verleden jaar en het jaar er voor en daar voor , dus met elke release van een nieuwe Iphone , komen dit soort topics. En uiteindelijk dien je gewoon te wachten zoals iedereen. En wat heb je nu gewonnen ? Niks totaal letterlijk niks enkel dat je zelf gefrustreerd bent , je probleem niet opgelost is en je niet naar die winkel terug gaat.

Beste is dat we gewoon geen reactie meer op geven en dat het klaar is om te blijven reageren. Want je probleem gaat totaal niet opgelost worden hier.

Apprenti pisteur

 • 

9  messages

Nogmaals, door dit hier te delen, probeer ik te voorkomen dat Orange-klanten net zo'n slachtoffer worden als ik. Als ze op een spottende manier tegen je praten als je een probleem probeert op te lossen, doe je misschien niets, maar ik ben jou niet en als mij iets dwarszit, ga ik er tot het einde voor. Ik raad je aan gebruik te maken van je recht om na dit bericht niets meer over het onderwerp te schrijven.

Apprenti pisteur

 • 

9  messages

il y a 2 ans

Ik bestelde hem op 15 september rond twee uur en ik denk niet dat iemand voor mij besteld kon zijn om 5 weken te wachten. Ik belde Carrefour Lier Orange vandaag en ze vertelden me eerst dat mijn telefoon was aangekomen en daarna dat de telefoon waarschijnlijk aan iemand anders was verkocht. Ik verzin dit niet, je kunt de winkel bellen en het opvolgen als je wilt. Er is geen systeem, het werkt volledig willekeurig Orange en er is geen controle. Doe je werk goed, anders verlies je één voor één de klanten die jullie salarissen betalen.

Sage

 • 

7.2K  messages

il y a 2 ans

@susamugur 

Het is je volste recht om hier je wedervaren te vertellen en hoe jij dat beleeft. Wat mijn collega's echter proberen duidelijk te maken: wij zijn hier zelf ook allemaal gewoon klanten en kunnen daar niets aan verhelpen.

Je mag uw ongenoegen hier zeker en vast neerpennen, geen probleem. En als je door hier uw hart te luchten u beter voelt, des te beter.

Maar verwacht dus van ons geen interventie of oplossing in deze materie. Wij zijn Orange niet ....

Apprenti pisteur

 • 

9  messages

In feite schreef ik deze berichten eerst in de veronderstelling dat Orange ze zag, maar toen ik me realiseerde dat dat niet zo was, ging ik door met schrijven zodat de klanten in ieder geval dit probleem zouden zien en nog eens zouden nadenken voordat ze gereserveerd.

Sage

 • 

11K  messages

@susamugur 

Maar dat is net het probleem ....andere klanten lezen dit niet of nemen het niet in zich op.

Ieder jaar is het van hetzelfde voor een nieuwe Iphone of eender wat toestel te bestellen en ze worden niet allemaal op tijd geleverd , zoals ik al heb uitgelegd waarom.

Toch reserveren mensen , de klant , toestellen maar zodra het niet op tijd is of eender welke reden maken ze zo een post. Uiteindelijk wachten ze toch want ze hebben betaald voor hun toestel , wat begrijpelijk is. Maar dat is het geen we willen zeggen mensen lezen het en het gaat toch het ene oor in het andere weer uit.

Hier staat de Tribe vol van , maar goed op andere forums heb je exact dezelfde frustraties. En diegene die het post hoopt dat iemand het leest en dan ook niks besteld of reserveert maar toch reserveren de klanten het want ze willen graag een toestel.

Je gaat dit niet tegen houden door een soort van waarschuwing te geven hoor.

Loading...