Profil de Benn

12  messages

mercredi 19 septembre 2018 13:01

Kan uitgesteld kijken niet langer dan 1 uur?

Bij Telenet konden wij uitgesteld kijken (of programma in pauze zetten) verlengen tot 8 uur.
Dit is soms praktisch, want als je al 2 kanalen opneemt, dan kan je het derde kanaal op pauze zetten tot je op het einde van de avond tijd hebt om te kijken.

Nog beter zou zijn dat je zoals bij Telenet, een programma die op pauze staat kunt opnemen met terugwerkende kracht van zodra één van die twee kanalen om op te nemen vrij komt 😉

Het zijn maar voorstellen om jullie concurrentie bij te benen

Solution acceptée

11K  messages

il y a 7 ans

@Benn Op dit moment is dat nog niet mogelijk .Wat ik vernomen heb van Orange technieker is dat het in de test fase zit. Zou zeggen nog even geduld 😊

44  messages

il y a 7 ans

Of ineens 3 programma's tegelijkertijd kunnen opnemen, lijkt me toch nog net iets handiger.

12  messages

Wel naar ik vernomen heb is dit (3 programma's tegelijk opnemen) beperkt door Telenet. In Wallonië zouden nu al drie programma's tegelijker tijd opgenomen kunnen worden... maar Telenet wil niet dat Orange beter zou worden dan hun 😕

44  messages

Ik dacht dat je bij Telenet toch ook maar twee dingen tegelijk kon opnemen?

11K  messages

@raskit inderdaad dat is ook enkel mogelijk bij telenet 2 opnames tegelijk. Drie opnames tegelijk zal moeiljker zijn . Het is gewoon de ruimte op de decoders die nodig om alles in goede banen te zetten. Moest Orange of Telenet ooit met een cloud gaan werken zoals bij Proximus zou het moeten kunnen . Maar denk dat dit te ver gedacht is voor op dit moment. 

7.2K  messages

Dat telenet twee opnemes tegelijk kan maken en een derde programma life bekijken komt omdat er drie ontvangers in die digicorders zitten.

En inderdaad, wanneer de harde schijf vervangen wordt door "in the cloud" valt die beperking weg. Dan is pakweg zes programma's tegelijk opnemen geen enkel probleem. En voor Telenet is dat niet eens meer zover in de toekomst, ze zijn al in testfaze bij een beperkt publiek. Hoe het bij Orange zit, daar heb ik geen enkele info over ... Maar ik weet dan ook niet alles hé Smiley clignant de l'œil

11K  messages

@Cdt24801 heb vandaag vernomen dat het nu niet aan de orde gaat zijn voor nu. Ze gaan eerst andere dingen op punt zetten die echt belangrijk zijn. 

4.1K  messages

il y a 7 ans

Bij Telenet konden wij uitgesteld kijken (of programma in pauze zetten) verlengen tot 8 uur.
Dit is soms praktisch, want als je al 2 kanalen opneemt, dan kan je het derde kanaal op pauze zetten tot je op het einde van de avond tijd hebt om te kijken.

Nog beter zou zijn dat je zoals bij Telenet, een programma die op pauze staat kunt opnemen met terugwerkende kracht van zodra één van die twee kanalen om op te nemen vrij komt 😉

Het zijn maar voorstellen om jullie concurrentie bij te benen

Ugh @Benn,

Van harte bedankt voor je voorstellen, aspirant verkenner! Rake vragen trouwens! Ik heb ze reeds verstuurd naar de betrokken Orange-stamleden. De stem van de  klant is immers enorm belangrijk voor Orange.

Zoals je reeds aanhaalde, bepaalt de kabelnetwerkbeheerder hoeveel opnames tegelijk kan uitgevoerd worden. Er wordt onderzocht of er ruimte is voor meer...

Ik hoop meer van je suggesties & vragen te horen!

Vriendelijkheid is de grootste kracht

🏹 Totems Saluut 🏹

Loading...