cdr's profile

Apprenti pisteur

• 

11 Messages

Google SMS-verificatie werkt niet met Orange

Aanmelden bij de Leexi AI notetakertool gebeurt via een Google Account en Google Authentication. In de 2de verificatiestap wordt een sms gezonden naar een telefoon waarvan je het nummer kan ingeven. Als ik daar mijn Orange-nr ingeef, krijg ik de fout: "We bieden op dit moment geen ondersteuning voor de bezorging van berichten aan je provider. Probeer een nummer van een andere provider.".

En inderdaad, met een Proximusnummer bv. lukt het wel. Iemand hiervoor een verklaring/oplossing? 

Een andere verificatiemethode is in dit geval niet beschikbaar.

Modérateur

• 

275 Messages

Hey @cdr , Doet dit probleem zich alleen voor wanneer je probeert in te loggen op de Leexi AI notetaker tool, of ook bij andere accounts/apps? Google Authenticator zou moeten werken, ik heb het nagevraagd en sms-ontvangst werkt perfect. Heb je hierover al contact opgenomen met onze klantendienst? 

Groeten

Apprenti pisteur

• 

11 Messages

Het is specifiek voor Leexi, bij andere internetservices heb ik geen probleem. Ik zal het eens voorleggen aan hun helpdesk.

Modérateur

• 

275 Messages

Oké. Laat ons zeker iets weten. 🙂

2 Messages

Hier zelfde probleem bij Google account verificatie. Foutmelding: We bieden op dit moment geen ondersteuning voor de bezorging van berichten aan je provider. Probeer een nummer van een andere provider.

Dat kan toch de bedoeling niet zijn?😬

2 Messages

Proximus nummer werkt ook hier wel.

Community Manager

• 

1.4K Messages

@Froysel​ Hallo,

Heb je de multimedia-aankopen geblokkeerd? Ik wil weten of er misschien een verband is…

Je kunt dit trouwens direct controleren via je My Orange-app.

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K

• Super User

• 

8K Messages

8K

• Super User

•