Profiel van BramP

Apprenti pisteur

• 

5 Berichten

Onmogelijk om Mobile Serenity te deactiveren

Ik ben pas klant bij Orange en ik loop voordurend tegen onterecht geblokkeerde paginas (eg de taskbar tweaker pagina, wat hebben ze daar in godsnaam tegen).

Als ik aangeef dat ik toch de pagina wil bezoeken werkt dit niet, hij is nog steeds geblokkeerd , bij herladen staat er een melding dat hij reeds gedeblokkeerd is en dat ik binnen een minuut nog eens moet proberen, zonder resultaat. Bug nummer 1.

Ik zou zogezegd het ding kunnen uitschakelen via het klantenportaal maar als je daar mobile serenity plus deactiveert, activeert hij automatisch mobile serenity plus child (met de onzinnige melding dat ik maar 1 serenity oplossing tegelijk kan activeren terwijl ik ze beide wil uitzetten, dus iemand heeft daar ook een bug in gestoken. Nr 2 dus) wat waarschijnlijk nog meer resitricties heeft.

Heeft iemand een workaround voor deze vreselijk stapel aan bugs gevonden buiten een VPN gebruiken zodat ze met hun fikken van mijn netwerkverkeer afblijven ?

En moest iemand van orange dit lezen,  test verdorie uw code voor je ze in the field deployed, ik ben net klant en ik ben nu al gefrustreerd !

Apprenti pisteur

• 

4 Berichten

Hier vandaag ook de 1e keer tegenaan gelopen, pagina blijft inderdaad geblokkeerd zelfs na herladen. En ivm volledig uitschakelen exact hetzelfde, dan wordt die child optie aangezet... Iemand die al iets meer weet of Orange hier iets aan gaat veranderen?

Modérateur

• 

111 Berichten

Hey @Prancing_Moose, je kan de internet pagina die je wilt bezoeken altijd doorgeven als veilig, of je kan ernaar surfen via wifi.

Pisteur confirmé

• 

15 Berichten

Hier ook weer hetzelfde liedje. Deze ochtend de klantendienst gebeld, het ging na 4u opgelost zijn. 12u later nog steeds niet OK. Ik wil die rommel volledig uitgeschakeld hebben op mijn nummers. We hebben het niet nodig en hebben er al zeker niet naar gevraagd!

Morgen nog maar eens bellen en anders andere provider. Dat spelletje is al sinds oktober aan de gang bij mij...

Pisteur confirmé

• 

15 Berichten

@YannickV 

Neen, dat zou niet moeten. Dit is OPT-IN en niet OPT-OUT. En je kan het zelfs geen OPT-OUT noemen want je kán het niet uitschakelen. Dit is niet normaal en valt niet goed te praten.

Pisteur confirmé

• 

15 Berichten

Nogmaals de klantendienst gebeld, nu is er toevallig een "algemeen probleem" bij het verwijderen van Mobile Serenity.

WTF?

Apprenti pisteur

• 

4 Berichten

@YannickV nee, zelfs dat werkt niet, pagina blijft blank daarna. En ernaar surfen via wifi, dat zou ik natuurlijk gebruiken moest ik wifi beschikbaar hebben ipv het mobiele netwerk.

De enige manier om het momenteel te omzeilen is om m'n VPN te gebruiken... Heb de indruk dat Orange hier gewoon niets aan wil doen.

Pisteur confirmé

• 

15 Berichten

Ik heb beide nummers verhuisd naar Mobile Vikings, ik was het meer dan beu. Nu werkt alles naar behoren.

Apprenti pisteur

• 

4 Berichten

Ik heb de overstap ook maar gedaan naar een andere provider.

Het was nu ook geactiveerd op de sim van mijn 4G mifi boxje. Dan zit ik in Frankrijk, wil een website bezoeken die perfect op wifi werkt thuis en dan blokkeert Orange via de sim de website op mijn laptop.... Timer werkt ook niet meer sinds een aantal maanden.

Het is goed geweest.

Apprenti pisteur

• 

4 Berichten

Ik heb de overstap ook gedaan naar een andere provider.

Het begon ook al door te wegen op mijn 4G mifi boxje waar ik speciaal een tweede Orange sim voor had aangeschaft.

Ik zat in Frankrijk en probeerde te surfen naar een website die wel normaal werkt op wifi thuis en deze werd geblokkeerd op mijn laptop door de simkaart in de 4g mifi box....

Het is goed geweest.

Loading...