4.4K messages
Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?
Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?
Dit is toch belachelijk?
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Anonymous denk toch wel dat dit mogelijk moet zijn. Kijk eens in je klantenzone en zie eens bij tariefplan - opties en diensten deactiveren - voicemail. Ga over de opties heen met je pijltje van je muis en dan zou er bij die optie deactiveren moeten staan. Moest je het terug willen activeren doe jet op de dezelfde manier maar dan opties en diensten activeren.
18
0
lupopolly
Pisteur confirmé
•
3 messages
il y a 5 ans
Beste allemaal
Ik ben samen met mijn vrouw veranderd van Koala naar GO Intense. Met Koala was bij ons alle twee de voicemail niet actief, via de klantendienst. Bij GO intense veranderde dit plots. Bellen naar de klantendienst loste niks op. De man zei dat ik een klacht moet indienen online. Na uren zoeken heb ik nog steeds geen mailadres gevonden via waar ik dit zou kunnen doen. Bij mij werkt de voicemail, maar bij mijn vrouw niet. Dus lijkt het mij technisch wel mogelijk.
Een bericht via Facebook naar de klantendienst leverde ook niets op want er werd naast de kwestie geantwoord nl. :
Met onze huidige Go tarieven zijn er een paar opties die standaard geactiveerd worden, sommigen die vroeger betalend waren. De standaarddiensten zijn: professioneel voicemail, second call en conference call. Deze kunnen niet geannuleerd worden.
Vreemd want ik vraag niet naar annulatie van de diensten, ik wil een deactivatie van mijn voicemail.
6
0
lupopolly
Pisteur confirmé
•
3 messages
il y a 5 ans
Kleine update... Net terug een antwoord gekregen via messenger:
Inderdaad, deze kan niet gedeactiveerd worden. Een klant die geen voicemail had, zal deze opnieuw moeten instellen, maar wordt automatisch geactiveerd, er is geen manuele manipulatie mogelijk zoals voordien.
Mijn excuses indien dit voor u een ongemak is
Dus het blijft volgens hen onmogelijk, wat mij opnieuw heel erg verbaast.
17
Sagirso
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 5 ans
Sinds vandaag nieuwe klant bij Orange met mijn man en we hebben hetzelfde probleem. Als dit probleem niet wordt opgelost binnen een maand zullen we toch geen klanten meer zijn, want ik geloof niet dat het onmogelijk is.
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 5 ans
Ugh aan allen,
Dankzij je post heeft de betrokken dienst de notificatie gekregen dat er een aantal diensten niet gedeactiveerd kunnen worden.
Ze gaan hieraan werken (ik kan nog geen datum krijgen ivm met een mogelijke update hiervan).
Totem's zonnegroeten,
Totem
0
pieterjan4
Apprenti éclaireur
•
2 messages
il y a 5 ans
Is hier al een oplossing voor gevonden?
Bij de klantendienst krijg ik op vandaag nog steeds te horen dat het uitschakelen van voicemail "niet mogelijk is".
Als hier geen verandering in komt zal ik van provider moeten veranderen.
4
0
jajest
Apprenti éclaireur
•
5 messages
il y a 4 ans
ik ben klant bij edpnet (die orange netwerk gebruikt).
bij mij is het gelukt om de voicemail volledig uit te schakelen door MMI code #002#
te gebruiken (niet ##002#)
(ga naar de phone app en druk #002# en dan op groene BELLEN knop klikken)
Succes !
1