Profil de thierryleyssen

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

jeudi 30 mai 2019 08:33

Voicemail uitschakelen

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Solution acceptée

Sage

 • 

11K  messages

il y a 6 ans

@thierryleyssen  u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren. 

Chef pisteur

 • 

114  messages

il y a 5 ans

Ik heb nog steeds last van dit probleem.

Ik heb een abonnement.
Ik wil de voicemail volledig uitschakelen.
De klantendienst zegt dat dit niet mogelijk is (??).
Het staat niet bij de opties in mijn eigen profiel op de website.
Ik heb al alle USSD codes geprobeerd maar dat helpt ook niet.

Weet iemand hoe het wel lukt ?

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Ik heb nog steeds last van dit probleem.

Ik heb een abonnement.
Ik wil de voicemail volledig uitschakelen.
De klantendienst zegt dat dit niet mogelijk is (??).
Het staat niet bij de opties in mijn eigen profiel op de website.
Ik heb al alle USSD codes geprobeerd maar dat helpt ook niet.

Weet iemand hoe het wel lukt ?

Ugh @haelewyn,

De klantendienst stamleden zouden inderdaad je Voicemail kunnen deactiveren. De webcare stamleden op sociale media kunnen je verder helpen als je geen antwoord hebt via de telefonische dienst.
Totem's groetjes,

Totem

Chef pisteur

 • 

114  messages

Bedankt, Totem, voor je reactie.

Ik ben nog maar iets langer klant dan een maand.
Ik had Visual Voicemail al geactiveerd en zal die eerst verwijderen. Daarna ga ik nog eens kijken of ik zelf de voicemail kan verwijderen die dan in de plaats moet komen in mijn profiel.
Wat ik zelf kan doen in mijn profiel is sterk gewijzigd na verloop van tijd en van die ene maand. In het begin is niet alles toegankelijk, heb ik gezien.

De helpdesk : probeer ik eventueel opnieuw.
Sociale media : gebruik ik niet. Eventueel een normale chatomgeving zou leuk zijn maar als ik me niet vergis is dat geen manier waarop je de helpdesk kan contacteren.

Voorlopig nog geen manier gevonden om de voicemail uit te schakelen.
Bij mijn opties zag ik enkel de visual voicemail sinds onlangs.
De helpdesk zegt dat het niet meer mogelijk is.. Wat ik een tekortkoming van Orange zou vinden.

Sage

 • 

7.2K  messages

Ik vind het antwoord van @Totem in deze thread wel vreemd want in een andere thread staat dat de klantendienst formeel bevestigd heeft dat de voicemail niet meer kan uitgeschakeld worden ...

Sage

 • 

7.5K  messages


@Cdt24801  schreef:

Ik vind het antwoord van @Totem in deze thread wel vreemd want in een andere thread staat dat de klantendienst formeel bevestigd heeft dat de voicemail niet meer kan uitgeschakeld worden ...


Eerlijk gezegd, @Cdt24801 zie ik niet in waarom dit met de nieuwe abonnementen niet zou kunnen.  Het ging met de oude

Sage

 • 

7.2K  messages

Tja @Gregory 

Wat is er allemaal veranderd achter de schermen, dat weten wij niet hé. En waarom blijft de klantendienst halsstarrig beweren dat het niet meer kan ... terwijl @Totem  dat tegenspreekt ...

Ik weet het niet hoor ...

Apprenti éclaireur

 • 

5  messages

il y a 4 ans

ik ben klant bij edpnet (die orange netwerk gebruikt).

 

bij mij is het gelukt om de voicemail volledig uit te schakelen door MMI code  #002#
te gebruiken   (niet ##002#)

(ga naar de phone app en druk #002# en dan op groene BELLEN knop klikken)

Succes !

 

marc

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Ugh @jajest,

Dit werkt inderdaad. Alleen is het zo dat de voicemail na een tijdje terug geactiveerd zal worden.

Deze oplossing is slechts een tijdelijke oplossing.

Moge de geest van de stam bij je zijn.

Groeten,

Totem

 

Loading...