Ik probeer nu al 9 september internet en tv te laten installeren bij mij thuis, de gsm’s zijn natuurlijk direct over gegaan, maar op 9 september is een technieker gekomen, die zei er zijn systeemproblemen, vandaag weer thuis, niemand gezien ineens een mail met weeral de melding systeemproblemen. Ik
Vraag
•
Verhuis
25
1
0
Spijtig dat op een verjaardag krijgt u ongeldige cadeau in app. Weet iemand hoe kan je dat oplossen? Mvg
Vraag
•
Suggestie
24
1
0
Na 25 jaar ben ik 2 weken geleden van Telenet naar Orange overgestapt. Ik begin er nu al spijt van te hebben...
Vraag
•
Tips & Tricks
187
3
0
Mijn login e-mailadres is niet meer in gebruik. Vind niet hoe ik mijn huidig mailadres kan gebruiken voor op de klantenzone?
Vraag
•
Tips & Tricks
32
1
0
Beste, Hoe is het mogelijk dat nieuwe klanten LEVENSLANG zoveel korting krijgen en minder betalen? Zo is de Livebox Up + 2x Mobile medium slecht 62 euro. Onbeperkt in tijd. Als klant van +10 jaar betaal je stukken meer. Ik kan begrijpen dat nieuwe klanten 3 of 6 maanden korting krijgen, maar permane
Vraag
•
Tips & Tricks
141
2
0
In mijn straat ligt een fiber kabel, dus iedereen die dat wil kan zich aansluiten of een abonnement nemen op een fiber verbinding. Nu is het zo dat ik op de 5de verdieping woon en de fiber kabel in het gebouw binnenkomt op -1, dus in de kelderverdieping. Vanaf dat punt in de kelder is er destijds ee
Vraag
•
Suggestie
82
2
0
Ik ben reeds meer dan anderhalf jaar overgeschakeld van Telenet naar Orange, tot enkele maanden geleden erg tevreden maar sinds begin de zomer valt mijn internet om de haverklap weg. Er was reeds 2 maal een tussenkomst van een technieker omdat ik dacht dat het aan de modem lag, maar geen van beiden
Vraag
•
LOVE
105
0
0
Ik kreeg vandaag een telefoontje van Mario van de klantendienst. Hij belde me terug na mijn chat met de AI. De vraag was duidelijk voor hem; ik stop mijn bedrijfje en wil graag e.a. overzetten naar Privé. Bij de zoektocht naar een passend abonnement kwam ik bij Orange terecht en vooral bij de aantre
Vraag
•
Easy Switch
76
1
0
Heb binnen geen netwerk, bij de buren ligt telenet er ook uit. Adres: xxxxxx Bericht bewerkt : adres zichtbaar.
Vraag
•
Tips & Tricks
31
1
0