Jessica1403's profile

Bewezen verkenner

• 

24 Berichten

Voicemail

Ik heb mijn voicemail ingesteld met standaard begroeting maar als er mij iemand belt, blijft mijn gsm rinkelen en gaat niet over op voicemail.  Via 5555 is alles ingesteld.  De telefoon instellingen staan ook goed. Visual voicemail kan blijkbaar niet want telkens ik het aanvink, gaat het automatisch terug uit.

Heb ook al via codes geprobeerd om de rinkeltijd naar 20sec te brengen maar de codes werken niet. Help...

Hoofdsjamaan

• 

8.2K Berichten

@Jessica1403  goedemorgen,

deze uitleg goed gelezen?

Klik op de deze.

En vervolgens deze:

Succes. 

(bewerkt)

Bewezen verkenner

• 

24 Berichten

@Josette​ nee het werkt nog steeds niet. Heb net nog eens geprobeerd en iemand die dan belt maar hij blijft rinkelen en schakelt niet over naar voicemail. 

Visual Voicemail is niet geactiveerd omdat ik mss ouderwets ben haha. Maar hoeft Visual Voicemail actief te zijn of kan ik zonder dat geen Voicemail hebben? Ik dacht misschien is dit het probleem dat ik Visual Voicemail MOET activeren om een Voicemail te hebben?!?

Bewezen verkenner

• 

24 Berichten

Ik heb zopas via de orange app en opties beheren de Visual Voicemail willen activeren en je moet dan 2x bevestigen.  Bij de definitieve bevestiging zegt ie, u hebt deze opties veranderd met een pijltje naar beneden, daar zou dan moeten staan Visual Voicemail geactiveerd ofzo maar er staat helemaal niks, als ik dan toch bevestigen kies zegt ie dat er een fout gemaakt is, probeer later opnieuw.  Dus deze weg kan ik ook niet gebruiken om een Voicemail te hebben.

Ik weet het allemaal niet meer nu. Spijtig...

Bewezen verkenner

• 

24 Berichten

Niemand die kan helpen?

Moderator

• 

275 Berichten

Hey @Jessica1403 , heeft @Josette je geholpen? Is je probleem inmiddels opgelost? Aarzel niet om ons te informeren. ðŸ˜Š

Bewezen verkenner

• 

24 Berichten

@YousraB​ nee het lukt nog steeds niet. Heb 5555 gebeld en de standaard begroeting gekozen en actief gezet. Heb dan deze code

**61*+32495955555*11*10# gebeld om na 10 seconden over te schakelen omdat het nog niet lukte. Dan nog eens iemand laten bellen maar na halve minuut nog steeds geen voicemail.  Hij blijft gewoon rinkelen. 

Ik doe nogthans hetzelfde wat ik vroeger altijd deed om voicemail te activeren maar deze keer wil het echt niet lukken.

Moderator

• 

275 Berichten

@Jessica1403 Heb je al contact opgenomen met onze klantendienst om dit te laten nakijken?

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•