annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Draadloze printer verbinden met WIFI/Router

Topic gestart op: 03-12-18 21h27

Antwoorden: 30 antwoorden

Esterella
Gewaardeerd verkenner

Draadloze printer verbinden met WIFI/Router

Goedeavond,

Sinds ik vorige maand ben overgestapt naar Orange, lukt het niet meer om mijn printer (HP Deskjet 3520) via WIFI met het netwerk te verbinden. Het wachtwoord van mijn printer zou niet overeenkomen met die van mijn router. Voor zover ik weet heeft het netwerk maar 1 wachtwoord?

Ik heb al alle mogelijk probleemoplossingen geprobeerd (resetten printer, probleemoplossing, software herinstalleren, printer herinstalleren...), maar het wil niet lukken. Ook een WPS-verbinding lukt niet. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?

Alvast bedankt!

Labels (3)
0 pluimen
30 ANTWOORDEN 30
ktopff21
Aspirant verkenner

beste, ik ben al drie dagen bezig om mijn printer op het netwerk en modem aan te sluiten maar het lukt niet, heb ook al geprobeerd via instellingen van de printer , uitgezet, opnieuw opgestart, maar niets lukt, en ik zou toch graag draadloos kunnen printen, zelfs niet met gsm lukt het om te printen.

is er toch iemand die me daar mee kan verder helpen

 

alvast bedankt

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ktopff21 

Welk merk en type printer heb je?

Hoe ziet uw internetinstallatie er thuis uit? Welke WiFi instellingen  heb je op uw router geconfigureerd, en hoe?

Is dit de eerste keer dat je dit probeert of heeft het vroeger reeds gewerkt?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
nadur
Rekruut scout

ik ben ook nu overgestapt naar Orange en mijn printer doet het ook niet meer 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@nadur  schreef:

ik ben ook nu overgestapt naar Orange en mijn printer doet het ook niet meer 


Kun je uw situatie eens correct en volledig omschrijven? Wat heb je, beginnend bij de modem/router combo van Orange, als netwerk? Welke printer heb je? Heb je één naam (SSID) voor 2,4 GHz en 5 GHz WiFi?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen