Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-03-20 21h11
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze middag is het internet (vast) plots uitgevallen. Alles gereset, maar dit heeft niet geholpen. Ik kan ook niemand bereiken owv een uitzonderlijke situatie. Heeft nog iemand suggesties?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Sylvia1 ik vermoed dat iets is bij Orange want IP adressen krijgt u van Orange en niet van Telenet.
U kan via FB messenger gaan ( er is niet noodzakelijk een account nodig )
@Sylvia1 ik vermoed dat iets is bij Orange want IP adressen krijgt u van Orange en niet van Telenet.
U kan via FB messenger gaan ( er is niet noodzakelijk een account nodig )
Zo gemakkelijk, maar ik wist het niet.
Heel erg bedankt!
Ik heb ondertussen beide gedaan. Stekker eruit getrokken en dit had geen effect. Daarna de modem gereset en dit hielp ook niet. De buren heb ik niet bevraagd aangezien dit even niet echt toegestaan is owv covid-19.
Toch heel erg bedankt voor je adviezen en de tips!
@Sylvia1 dan toch de klantendienst bellen , maar de wachttijden zijn erg lang of kunnen lang zijn. Kan ook via messenger sturen en dan moeten ze kijken wat de oorzaak kan zijn.
Ja de buren vragen had met de telefoon gekund want er kan inderdaad niet te veel contact zijn onderling.