- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen verbinding internet
sinds een paar maanden bij orange,niets dan lof , supersnel en perfect internet, nu de laatste 2 weken moet ik zeker 15 keer per uur terug afmelenn en terug aanmelden , dan weer 10 minuten internet en dan ,poef ,terug geen verbinding meer,terug afmelden en aanmelden ,dan weer goed voor een paar minuten.wat kan het zijn? is het omdat het vakantie is , is precies net voor die periode begonnen of ligt het aan telenet die orange blokkeerd?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@birdy_birdy is uw probleem inmiddels opgelost ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@birdy_birdy telenet zal niet Orange gaan blokkeren. Maar u heeft het over afmelden en terug aanmelden waar moet u zich dan afmelden en terug aanmelden? Zijn er bepaalde lampjes op de modem die niet werken of niet aan gaan ? Kan u meer info geven ook hoe u verbinding maakt met het internet , is het met de modem rechtstreeks of wifi of een router en dat soort dingen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Het is inderdaad belangrijk dat je laat weten op welke manier je verbinding maakt met het internet (bekabeld of WiFi) en met welk toestel (gsm, tablet, laptop of PC) om je doelgerichter te kunnen antwoorden.
De storing kan zowel aan de modem/router als aan uw toestel liggen. Daarom, kun je eens uw verbinding testen met een ander toestel (andere gsm, laptop ...) om na te gaan of dat ander toestel net dezelfde problemen heeft. Indien niet, ligt het probleem bij uw toestel.
En ook, test eens beide soorten verbinding, bekabeld of WiFi.
