annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Levertermijn Flybox

Topic gestart op: 26-11-21 08h05

Antwoorden: 2 antwoorden

Fgeudens
Aspirant verkenner

Levertermijn Flybox

Zoek de fout:

  • Nov 23, 2021, 12:33 : "Bedankt voor je bestelling [...] Gratis levering binnen 48 uur - Ceva"
  • Nov 25, 2021, 21:50 : "Je bestelling wordt verstuurd"
  • Verwachte levertijd Bpost : Nov 26, 2021, 08:57 - 12:51

Dat is dus levering binnen de 72 uur (als het meezit).  Niet onlogisch wanneer er al 57 uur verstrijkt alvorens je pakket vertrekt. ☹

En als ik andere posts op het forum goed lees, wordt de SIM-kaart nog eens apart opgestuurd?  Benieuwd wanneer ik die dan mag verwachten.

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Fgeudens
Aspirant verkenner

Bedankt om even te bevestigen dat de SIM-kaart apart komt.

Maar de vertraging zit niet bij Bpost, hoor...  Die kunnen natuurlijk niet sneller leveren dan dat Orange het pakketje aan hen bezorgt.  Als Orange daar al 57 uur mee wacht, dan haalt Bpost die 48 uur natuurlijk nooit.

Ik bestelde mijn Flybox op dinsdag omdat ik 'em eigenlijk vanavond in gebruik wou kunnen nemen (net op tijd, toch?).  De router is intussen net gearriveerd (ruim te laat naar wat Orange belooft, net op tijd voor wat Bpost had gezegd).  Zonder SIM-kaartje ben ik er echter niks mee en als dat via de gewone post komt, dan zal dat ten vroegste iets voor maandag worden aangezien de postbode al is gepasseerd.

Orange heeft me hier mooi liggen...  Begint goed. 😞

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Fgeudens  goedemorgen,

inderdaad komt de simkaart apart.

Tja B-post ze zijn zeer traag. Even geduld zou ik zeggen.

Ik wacht al meer dan een week wetende dat hun het al hebben. 

Is niets van Orange hoor.

Dan is deze nog voor jou.

 

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen