annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nat type 3 Flybox

Topic gestart op: 20-04-19 14h41

Antwoorden: 10 antwoorden

ScortMK4
Gewaardeerd verkenner

Nat type 3 Flybox

OPGELOST

Hallo,

Sinds kort heb ik een flybox aangeschaft met de databoost. Word gebruikt voor licht gebruik internet en gamen (enkel online,, updates gaan over het vast abonnement).

Nu de verbinding op zich is stabiel genoeg om te gamen zonder echt lag te ervaren. Enkel 1 probleem waar ik totaal niet thuis in ben: het nat type. Zoals gezegd game ik dus online via de flybox op mijn ps4 en krijg ik continu een nat type 3. op zich niet storend, buiten dat de partychat van het psn netwerk niet werkt door de beperking van nat type 3.

Iemand die een oplossing voor dit probleem weet? heb zelf al wat liggen opzoeken... maar eerlijk gezegd een totale leek op dat vlak....

betreft de volgende flybox: 4g+ model B525s-23a 

ps: verder heel tevreden over de flybox, werkt beter dan ik had verwacht.

Mvg

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
ScortMK4
Gewaardeerd verkenner

Update: Heb via facebook messenger een berichtje gestuurd. En inmiddels is het opgelost.

Ze hebben gewoon even een andere apn geactiveerd? Zelf dan op de flybox even "Dial-up -> profile management -> nieuw profiel maken -> en onder apn de web.res.be verandert naar web.pro.be"

en nu zitten we op nat type 2 Smiley Erg vrolijk

 

Bedankt voor de hulp allen en de klantendienst van orange mag dan wat trager zijn,, zodra ze antwoorden met een oplossing is het dan ook effectief opgelost 😉 top! weer een blije klant die erover denkt om telenet buiten te gooien 😉 

 

ps: De tip is dus gewoon even orange contacteren via de social media en krijg je relatief snel een oplossing voorgeschoteld^^

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Sels
Gewaardeerd verkenner

Blijkbaar gaat dit niet meer..

Technieker wou het niet doen en zei dat het niet kon.

Iemand nog ervaring hiermee ?

 

Mijn post : https://community.orange.be/t5/Mobiel-internet/Flybox-en-IP-camera-werkt-niet-Niet-kopen/m-p/69859/h...

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo,

Sinds kort heb ik een flybox aangeschaft met de databoost. Word gebruikt voor licht gebruik internet en gamen (enkel online,, updates gaan over het vast abonnement).

Nu de verbinding op zich is stabiel genoeg om te gamen zonder echt lag te ervaren. Enkel 1 probleem waar ik totaal niet thuis in ben: het nat type. Zoals gezegd game ik dus online via de flybox op mijn ps4 en krijg ik continu een nat type 3. op zich niet storend, buiten dat de partychat van het psn netwerk niet werkt door de beperking van nat type 3.

Iemand die een oplossing voor dit probleem weet? heb zelf al wat liggen opzoeken... maar eerlijk gezegd een totale leek op dat vlak....

betreft de volgende flybox: 4g+ model B525s-23a 

ps: verder heel tevreden over de flybox, werkt beter dan ik had verwacht.

Mvg

Hallo @ScortMK4,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
ScortMK4
Gewaardeerd verkenner

Update: Heb via facebook messenger een berichtje gestuurd. En inmiddels is het opgelost.

Ze hebben gewoon even een andere apn geactiveerd? Zelf dan op de flybox even "Dial-up -> profile management -> nieuw profiel maken -> en onder apn de web.res.be verandert naar web.pro.be"

en nu zitten we op nat type 2 Smiley Erg vrolijk

 

Bedankt voor de hulp allen en de klantendienst van orange mag dan wat trager zijn,, zodra ze antwoorden met een oplossing is het dan ook effectief opgelost 😉 top! weer een blije klant die erover denkt om telenet buiten te gooien 😉 

 

ps: De tip is dus gewoon even orange contacteren via de social media en krijg je relatief snel een oplossing voorgeschoteld^^

lui94
Rekruut scout

Hallo. Weet je zeker dat je niets anders hoeft te doen? Omdat hun beschrijving niet werkt voor mij.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen