Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-08-19 22h32
Antwoorden: 27 antwoorden
Vorige week schakelde ik over van telenet naar orange. Dit vooral om onbeperkt internet te kunnen hebben omdat ik een kijker ben van netflix.
De eerste avond bekeek ik een aflevering in een 7-tal keren. Mijn internet viel voortdurend uit. Na contactnamen met de klantendienst gaven ze me een ander wifi netwerk.
Ook via dit netwerk was de verbinding nog altijd even slecht. Zowel werken via mijn laptop als kijken naar netflix is een ramp.
Na een 2de contactname met de klantendienst kreeg ik het antwoord dat ze niets meer voor me konden doen. Ik kreeg een ongeloofwaardige uitleg en kreeg het advies om met de vaste kabel te werken.
Ik kocht dus een internetkabel van 50 meter en boorde gaten in mijn huis om nu vast te stellen dat de verbinding via vaste kabel nog altijd even slecht is.
Bij de snelheidstest haal ik amper 11mbp.
Iemand die me wel goeie raad kan geven?
Haha danku 😊
heb wat hulp gekregen met het idee van de oplossing. Maar ik heb het zelf juist kunnen installeren haha 😉
Ugh @Mina_1,
Sorry om te lezen dat je geen oplossing hebt gekregen, aarzel zeker niet om onze webcare stamleden direct te contacteren.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Wat is dan de oplossing, ?
Wat is dan de oplossing, ?
Ugh @Jules257,
Aarzel zeker niet om een kijkje te nemen op de post van @CelineR, daar vind je tips&tricks om je wifi te verbeteren.
Als het via deze niet werkt, kan je altijd je de Customer Service stamleden contacteren zodat ze je doorgeven aan de technische dienst, anders heb je nog toegan naar de Webcare Tribe via sociale media.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Mijn WiFi is gewoongoed,
Na een stroompanne bij ons in de straat van een paar uur deed ie het weer nadien zoals het hoort , ik kon de app op iPhone en iPad gebruiken en programmeren
dit heeft gewerkt tot gisteren dus, zonder boe of Bha dan weer niet. Tjonge we gaan er op vooruit. Waarom 5 dagen OK en dan plots weer noppes.
Niemand weet blijkbaar de juiste oplossing.
Grts
Mijn WiFi is gewoongoed,
Na een stroompanne bij ons in de straat van een paar uur deed ie het weer nadien zoals het hoort , ik kon de app op iPhone en iPad gebruiken en programmeren
dit heeft gewerkt tot gisteren dus, zonder boe of Bha dan weer niet. Tjonge we gaan er op vooruit. Waarom 5 dagen OK en dan plots weer noppes.
Niemand weet blijkbaar de juiste oplossing.
Grts
Ugh @Jules257,
Er zijn veel verschillende redenen voor een wifipanne. Maar de tips&tricks van @CelineR kunnen je wel helpen om een eerste diagnose uit te voeren.
Totem's zonnegroeten,
Totem