Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-08-19 22h32
Antwoorden: 27 antwoorden
Vorige week schakelde ik over van telenet naar orange. Dit vooral om onbeperkt internet te kunnen hebben omdat ik een kijker ben van netflix.
De eerste avond bekeek ik een aflevering in een 7-tal keren. Mijn internet viel voortdurend uit. Na contactnamen met de klantendienst gaven ze me een ander wifi netwerk.
Ook via dit netwerk was de verbinding nog altijd even slecht. Zowel werken via mijn laptop als kijken naar netflix is een ramp.
Na een 2de contactname met de klantendienst kreeg ik het antwoord dat ze niets meer voor me konden doen. Ik kreeg een ongeloofwaardige uitleg en kreeg het advies om met de vaste kabel te werken.
Ik kocht dus een internetkabel van 50 meter en boorde gaten in mijn huis om nu vast te stellen dat de verbinding via vaste kabel nog altijd even slecht is.
Bij de snelheidstest haal ik amper 11mbp.
Iemand die me wel goeie raad kan geven?
Ik moet helaas toegeven, hun decoder heeft nog wat kinderziektes.
Als je wifi het gewoon doet voor Netflix en dergelijke(kan ik opmaken van je laatste post?) Heeft dit niets met je wifi te maken.
Decoder mss eens vervangen ? Is deze via wifi of kabel verbonden?
Als je naar helpdesk belt altijd dossier-nummer vragen en hiermee terugbellen.
Xtremegamer007
@XtremeGamer_007 ; en waar kan ik een nieuwe decoder krijgen,?
De decoder is nog maar 6 maanden oud en is met kabel verbonden aan modem, heeft vanaf de eerste dag niet gewerkt zoals t zou moeten, je wordt gewoon van t kastje naar de muur gestuurd, in dergelijke gevallen zou men van orange uit gewoon een technieker moeten langs sturen.
Grts
@Jules257 schreef:
Wat is dan de oplossing, ?
Als ge een beetje terug gaat in deze thread zul je kunnen lezen dat ze een powerline adapter geplaatst heeft.
Mijn tv decoder is met de kabel verbonden met het modem, toch wel weer sinds gisteren weer niet zichtbaar in netwerk , resetten van decoder helpt meestal voor een paar dagen. Ben al van 27 juli , sinds de aansluiting aan t klooien. Kan wel normaal op t internet met WiFi en kan ook tv kijken.
Grts
Heeft u al eens een nieuwe/andere netwerkkabel van modem naar decoder geprobeerd?