annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte wifi Orange

Topic gestart op: 12-08-19 22h32

Antwoorden: 27 antwoorden

heik
Rekruut scout

Slechte wifi Orange

Vorige week schakelde ik over van telenet naar orange. Dit vooral om onbeperkt internet te kunnen hebben omdat ik een kijker ben van netflix. 

De eerste avond bekeek ik een aflevering in een 7-tal keren. Mijn internet viel voortdurend uit. Na contactnamen met de klantendienst gaven ze me een ander wifi netwerk. 

Ook via dit netwerk was de verbinding nog altijd even slecht. Zowel werken via mijn laptop als kijken naar netflix is een ramp.

Na een 2de contactname met de klantendienst kreeg ik het antwoord dat ze niets meer voor me konden doen. Ik kreeg een ongeloofwaardige uitleg en kreeg het advies om met de vaste kabel te werken.

Ik kocht dus een internetkabel van 50 meter en boorde gaten in mijn huis om nu vast te stellen dat de verbinding via vaste kabel nog altijd even slecht is. 

Bij de snelheidstest haal ik amper 11mbp.

Iemand die me wel goeie raad kan geven?

 

Labels (2)
0 pluimen
27 ANTWOORDEN 27
XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

@Jules257 ,

Ik moet helaas toegeven, hun decoder heeft nog wat kinderziektes.

Als je wifi het gewoon doet voor Netflix en dergelijke(kan ik opmaken van je laatste post?) Heeft dit niets met je wifi te maken.

Decoder mss eens vervangen ? Is deze via wifi of kabel verbonden?

Als je naar helpdesk belt altijd dossier-nummer vragen en hiermee terugbellen.

Xtremegamer007

0 pluimen
Jules257
Ervaren verkenner

@XtremeGamer_007 ; en waar kan ik een nieuwe decoder krijgen,?  

De decoder is nog maar 6 maanden oud en is met kabel verbonden aan modem, heeft vanaf de eerste dag niet gewerkt zoals t zou moeten, je wordt gewoon van t kastje naar de muur gestuurd, in dergelijke gevallen zou men van orange uit gewoon een technieker moeten langs sturen. 

Grts

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jules257  schreef:

Wat is dan de oplossing,  ?


Als ge een beetje terug gaat in deze thread zul je kunnen lezen dat ze een powerline adapter geplaatst heeft.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jules257
Ervaren verkenner

Mijn tv decoder is met de kabel verbonden met het modem, toch wel weer sinds gisteren weer niet zichtbaar in netwerk , resetten van decoder helpt meestal voor een paar dagen.  Ben al van 27 juli , sinds de aansluiting aan t klooien.  Kan wel normaal op t internet met WiFi en kan ook tv kijken.  

Grts

0 pluimen
DuFF
Gewaardeerd verkenner

Heeft u al eens een nieuwe/andere netwerkkabel van modem naar decoder geprobeerd?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen