Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-24 17h56
Antwoorden: 11 antwoorden
Hallo,
Sinds november ben ik van Telenet overgeschakeld naar Orange.
Tot paar dagen geleden kon ik mijn telenet adres in outlook gewoon blijven gebruiken (ondanks dat ik overal lees dat dit enkel nog via de webmail zou kunnen ).
Nu kan ik wel nog mails ontvangen maar geen meer versturen. De uitgaande server settings werken niet meer....
Is daar een oplossing voor? Ik heb dat email adres nodig (voor mijn werk) en kan echt niet enkel werken via de webmail van Telenet. Dat vertelden ze mij niet bij de overschakeling naar Orange toen ik vroeg of mijn emailadres zou blijven werken... (technische gezien werkt het natuurlijk nog, maar praktisch is wat anders !)
heeft er iemand een tip om dit toch te laten werken in outlook?
Bedankt
Die gaat er dan niet zijn hé dat betekend dus dat de SMTP server niet werkt voor uitgaande mails. Maar ik vind geen workarround terug. Misschien eens Googlen of je iets kan vinden maar ik vind er niks van terug.
Een oplossing ga je daarvoor niet vinden bij Orange maar het vervelende is ja het werkt enkel nog via webmail en niet via Outlook.
Hier heb ik letterlijk een stuk van de klantendienst van telenet gekopieerd waarin het duidelijk beschreven staat. Ook als je 2 jaar lang je mailbox niet gebruikt zal het email adres verwijderd worden.
Je account Outlook even updaten met paswoord . Of account verwijderen en opnieuw installeren
Dat is niet mogelijk eens Telenet opgezegd is Outlook niet werkende meer. Dan is het email adres enkel werkend maar via webmail ( ik heb er ervaring mee ).
Dus alle bedrijven met een Telenet emailadres die overschakelen naar Orange kunnen Outlook niet meer gebruiken??