annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telenet email versturen via outlook werkt niet meer

Topic gestart op: 26-02-24 17h56

Antwoorden: 11 antwoorden

Maske
Aspirant verkenner

Telenet email versturen via outlook werkt niet meer

Hallo,

Sinds november ben ik van Telenet overgeschakeld naar Orange.
Tot paar dagen geleden kon ik mijn telenet adres in outlook gewoon blijven gebruiken (ondanks dat ik overal lees dat dit enkel nog via de webmail zou kunnen ).

Nu kan ik wel nog mails ontvangen maar geen meer versturen. De uitgaande server settings werken niet meer....

Is daar een oplossing voor? Ik heb dat email adres nodig (voor mijn werk) en kan echt niet enkel werken via de webmail van Telenet. Dat vertelden ze mij niet bij de overschakeling naar Orange toen ik vroeg of mijn emailadres zou blijven werken... (technische gezien werkt het natuurlijk nog, maar praktisch is wat anders !)

heeft er iemand een tip om dit toch te laten werken in outlook?

Bedankt

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Maske 

Die gaat er dan niet zijn hé dat betekend dus dat de SMTP server niet werkt voor uitgaande mails. Maar ik vind geen workarround terug. Misschien eens Googlen of je iets kan vinden maar ik vind er niks van terug. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Maske 

Een oplossing ga je daarvoor niet vinden bij Orange maar  het vervelende is ja het werkt enkel nog via webmail en niet via Outlook. 

Scherm­afbeelding 2024-02-26 om 18.19.26.png

 Hier heb ik letterlijk een stuk van de klantendienst van telenet gekopieerd waarin het duidelijk beschreven staat. Ook als je 2 jaar lang je mailbox niet gebruikt zal het email adres verwijderd worden. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
ericksenior
Gewaardeerd verkenner

Je account Outlook even updaten met paswoord . Of account verwijderen en opnieuw installeren 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ericksenior 

Dat is niet mogelijk eens Telenet opgezegd is Outlook niet werkende meer. Dan is het email adres enkel werkend maar via webmail ( ik heb er ervaring mee ). 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Maske
Aspirant verkenner

Dus alle bedrijven met een Telenet emailadres die overschakelen naar Orange kunnen Outlook niet meer gebruiken?? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen