Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-02-19 12h03
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo Tribe,
Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".
Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.
Groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo Tribe,
Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".
Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.
Groetjes
Ugh @Jorik,
Je gedetailleerde factuur van je vaste lijn vind je op je klantenzone:
Tabblad " Mijn Facturen" → Download → Mijn factuuranalyse
Klik op fixed phone details
Opgelet !
Je factuur voor je vaste telefoon begint op de eerste dag en eindigt op de laatste dag van de maand. Het totale bedrag verschijnt op de volgende factuur.
Met andere woorden je Orange factuur bevat oproepen van de maand die geëindigd is VOOR de start van de facturatieperiode van die factuur
Vrij ben je in je dromen
🏹 Totems Groet 🏹
@Jorik Als u kijkt in uw klantenzone gaat u naar facturen. Daar kan u een keus maken uit drie optie's , globale factuur , overzichts factuur en een gedetaileerde factuur. Als u die laatste pakt ziet u op die factuur welke oproepen u gedaan heeft.
@patrick2: inderdaad, ik heb het gevonden.
Maar ik zie enkel een detail van mijn GSM, ik vermoed dat de extra kosten vanaf mijn vaste lijn komen, en hiervan zie ik geen gedetailleerde lijst?