annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar vind ik de gedetailleerde factuur van mijn vaste lijn?

Topic gestart op: 02-02-19 12h03

Antwoorden: 14 antwoorden

Jorik
Gewaardeerd verkenner

Waar vind ik de gedetailleerde factuur van mijn vaste lijn?

OPGELOST

Hallo Tribe,

Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".

Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.

Groetjes

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo Tribe,

Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".

Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.

Groetjes

Ugh  @Jorik,

 

Je gedetailleerde factuur van je vaste lijn vind je op je klantenzone:

 

Tabblad " Mijn Facturen" → Download → Mijn factuuranalyse

 

 

Klik op fixed phone details

Opgelet !

Je factuur voor je vaste telefoon begint op de eerste dag en eindigt op de laatste dag van de maand. Het totale bedrag verschijnt op de volgende factuur.

Met andere woorden je Orange factuur bevat oproepen van de maand die geëindigd is VOOR de start van de facturatieperiode van die factuur

 

 

 

 

Vrij ben je in je dromen

  🏹 Totems Groet 🏹

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 dit is bekeken in een gedetaileerde factuur die ik elke maand krijg . Dus de aanrekening opvragen via de klantenzone en dan gedetaileerde factuur

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Cdt24801 dit is bekeken in een gedetaileerde factuur die ik elke maand krijg . Dus de aanrekening opvragen via de klantenzone en dan gedetaileerde factuur


Ok, dan is het inderdaad niet beschikbaar ..Smiley Verdrietig

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jorik Als u kijkt in uw klantenzone gaat u naar facturen. Daar kan u een keus maken uit drie optie's , globale factuur , overzichts factuur en een gedetaileerde factuur. Als u die laatste pakt ziet u op die factuur welke oproepen u gedaan heeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jorik
Gewaardeerd verkenner

@patrick2: inderdaad, ik heb het gevonden.

Maar ik zie enkel een detail van mijn GSM, ik vermoed dat de extra kosten vanaf mijn vaste lijn komen, en hiervan zie ik geen gedetailleerde lijst?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jorik nu ben ik niet zeker maar dat zou erop moeten staan. Ik ga straks als ik thuis ben voor u kijken op mijn factuur omdat ik ook een vaste lijn heb

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen