annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi

Topic gestart op: 22-10-21 11h29

Antwoorden: 8 antwoorden

Amberconvents
Ervaren verkenner

Wifi

OPGELOST

Ik heb nu al 3 dagen geen internet op mijn laptop. Op alle andere apparaten heb ik wel WiFi. Ik heb al geprobeert om de modem uit te schakelen en weer aan, maar dit werkt niet. 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Amberconvents 

Ik zou op uw laptop eens het WiFi netwerk "vergeten" om het dan opnieuw "op te zoeken" en te configureren.

Wat je ook eens kan doen is van uw foon een hotspot maken en kijken of uw laptop daar wel (of niet) verbinding mee kan maken. Lukt dat ook niet, is zeer waarschijnlijk de netwerkkaart van uw laptop defect. In dat geval kan je een ultieme poging doen door de netwerkkaart in uw laptop virtueel te verwijderen en die dan opnieuw laten zoeken en configureren. Helpt zelfs dat niet is er geen twijfel meer: netwerkkaart kapot.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Floepke1
Ervaren verkenner

de laatste tijd internet not connected !!! afen toe 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi @Amberconvents 

Je hebt mijn post aangeduid als zijnde de oplossing.

Mag ik daaruit afleiden dat je het probleem hebt kunnen oplossen? Indien ja, zou je hier dan kunnen posten op welke van de voorgestelde manieren je het exacte probleem hebt kunnen vaststellen of wat er juist geholpen heeft om het op te lossen? Dat zou voor anderen met gelijkaardige problemen ook van nut kunnen zijn, nietwaar 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Amberconvents 

Ik zou op uw laptop eens het WiFi netwerk "vergeten" om het dan opnieuw "op te zoeken" en te configureren.

Wat je ook eens kan doen is van uw foon een hotspot maken en kijken of uw laptop daar wel (of niet) verbinding mee kan maken. Lukt dat ook niet, is zeer waarschijnlijk de netwerkkaart van uw laptop defect. In dat geval kan je een ultieme poging doen door de netwerkkaart in uw laptop virtueel te verwijderen en die dan opnieuw laten zoeken en configureren. Helpt zelfs dat niet is er geen twijfel meer: netwerkkaart kapot.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Amberconvents  goedenavond,

ook ik heb daar de laatste dagen last van, om zot van te worden.

Wat ik doe is even op vliegtuigmodes zetten, en dan terug op wifi.

Zou niet mogen, maar tja wie zijn wij hé.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen