Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-06-18 22h45
Antwoorden: 49 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds kort klant van Orange en ik krijg maar geen goed internet op mijn One X.
Hij vindt wel het internet via de kabel maar inloggen 95% van de keren gewoon niet.
Ik heb ook de nodige poorten open gezet en ik denk ook wel een fixed Op gegeven aan mijn xbox.
Het ene moment geeft hij NAT problemen en het andere moment zegt hij dat alles in orde is maar toch kan ik niet online gaan of inloggen
Is er iets wat ik gemist heb?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Met de switch ertussen heb ik al 2 dagen geen reset hoeven doen. Het is op dit moment veelbelovend, dus ik duim dat dit blijft werken. Anders ben ik terug bij af. Ik update het topic mocht het toch nog fout lopen. Als ik een week niet hoef te resetten zie ik dit als een permanente oplossing.
De switch kost 20€.
Ik ben aan het testen of dit probleem blijft bestaan bij het uitschakelen van ipsec en pptp. Dit aangezien XBOX gezamelijle TCP/UDP poorten gebruikt.
XBOX poorten:
Ipsec:
Ik heb nog geen idee of het wat zal oplossen en wat de nadelen van het uitzetten kunnen zijn.
Er hangen hier waarschijnlijk ook veiligheidsrisico's aan maar daar kan Orange misschien verduidelijking in brengen mocht dit het probleem oplossen.
Momenteel doe ik alles gewoon via wifi omdat het wel werkt. Maar hey is niet ideaal natuurlijk.
Ik heb ook al alle mogelijke dingen geprobeerd maar niets blijft werken.
Gisteren trouwens mijn 360 aangesloten en die werkt zonder problemen.
Ik heb hier eigenlijk nooit echte problemen.
WiFi dat ging, maar was een beetje traag bij downloaden van games en updates.
Dus nu bekabeld, maar wel via een powerlink adapter... Nooit problemen, en supersnel...
ik vermoed dat je powerlink een eigen ip voorziet en niet de xbox.
Een powerlink is hier echter een overbodige aankoop want de modem staat pal naast mijn xbox
Mijn snelheid is te variabel op Wifi en daardoor soms ook te traag. Hrt loopt soms met 100mbit terug
ipsec en pptp uitzetten had geen enkel effect helaas. Ik geef het voorlopig op.