annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xbox one X connectie problemen.

Topic gestart op: 17-06-18 22h45

Antwoorden: 49 antwoorden

redroom82
Ervaren verkenner

Xbox one X connectie problemen.

OPGELOST

Sinds kort klant van Orange en ik krijg maar geen goed internet op mijn One X. 

Hij vindt wel het internet via de kabel maar inloggen 95% van de keren gewoon niet. 

Ik heb ook de nodige poorten open gezet en ik denk ook wel een fixed Op gegeven aan mijn xbox.

Het ene moment geeft hij NAT problemen en het andere moment zegt hij dat alles in orde is maar toch kan ik niet online gaan of inloggen  

 

Is er iets wat ik gemist heb? 

Labels (4)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
waxje
Ervaren verkenner

Met de switch ertussen heb ik al 2 dagen geen reset hoeven doen. Het is op dit moment veelbelovend, dus ik duim dat dit blijft werken. Anders ben ik terug bij af. Ik update het topic mocht het toch nog fout lopen. Als ik een week niet hoef te resetten zie ik dit als een permanente oplossing. 

De switch kost 20€. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

49 ANTWOORDEN 49
redroom82
Ervaren verkenner

Helaas nog altijd geen oplossing gevonden. 

Klantendienst kan mij niet helpen. Ze zeggen dat er niets mis is. Ook de klantendienst van xbox zegt dat er van hun kant niets mis is.

Hierbij gast mijn voordeel van de twijfel naar Xbox omdat het bij Telenet gewoon wel werkte.  Hopelijk kan er een oplossing gevonden worden. 

0 pluimen
waxje
Ervaren verkenner

Heb momenteel alles van toestellen op fixed ip staan waarbij ik DHCP en DNS op de modem heb uitgeschakeld. Enigste wat overblijft is denk ik de registratie van de toestelnaam op het netwerk. 

helaas kan ik niet vinden hoe ik mijn tv een fixed ip geef vanop de decoder. Deze staat dus momenteel volledig uit. 

 

 

0 pluimen
redroom82
Ervaren verkenner

Momenteel dus nog altijd geen oplossing.

Ook niet van de "stamleden" van Orange die naar een oplossing gingen zoeken.

Spijtig...

0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner

Ik kan u jammer genoeg niet helpen.
Werkt hier zowel op WiFi (maar te traag voor de grote downloads) als over powerline. Van uitval geen last.

Heb ook helemaal niks speciaal ingesteld...

0 pluimen
waxje
Ervaren verkenner

Ik verwacht geen oplossing van Orange. Al zeker niet als het iets software of hardware- matigs is waar verschillende mensen last van hebben. Het kan ook nog steeds aan de Xbox manier van communiceren liggen. Feit is dat dit bij de eneeprovider voorkomt en bij een andere niet... Ik heb nu als laatste te redmiddel een switch gekocht om tussen de console en fe modem te plaatsen. Ik moet som 3 a 4 keer de modem resetten per dag en ben dit beu. Ik hoop dat dit wel werkt. 

Leden met de meeste pluimen