Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
waxje
Ervaren verkenner

Re: Xbox one X connectie problemen.

Heb momenteel alles van toestellen op fixed ip staan waarbij ik DHCP en DNS op de modem heb uitgeschakeld. Enigste wat overblijft is denk ik de registratie van de toestelnaam op het netwerk. 

helaas kan ik niet vinden hoe ik mijn tv een fixed ip geef vanop de decoder. Deze staat dus momenteel volledig uit. 

0 pluimen
redroom82
Ervaren verkenner

Momenteel dus nog altijd geen oplossing.

Ook niet van de "stamleden" van Orange die naar een oplossing gingen zoeken.

Spijtig...

0 pluimen
waxje
Ervaren verkenner

Ik verwacht geen oplossing van Orange. Al zeker niet als het iets software of hardware- matigs is waar verschillende mensen last van hebben. Het kan ook nog steeds aan de Xbox manier van communiceren liggen. Feit is dat dit bij de eneeprovider voorkomt en bij een andere niet... Ik heb nu als laatste te redmiddel een switch gekocht om tussen de console en fe modem te plaatsen. Ik moet som 3 a 4 keer de modem resetten per dag en ben dit beu. Ik hoop dat dit wel werkt. 

Frank76
Leidende verkenner

Ik kan u jammer genoeg niet helpen.
Werkt hier zowel op WiFi (maar te traag voor de grote downloads) als over powerline. Van uitval geen last.

Heb ook helemaal niks speciaal ingesteld...

0 pluimen
Teur
Gewaardeerd verkenner

Heb zelfde probleem, zowel bij XBox als PS4.

Mijn XBox werkt best met WiFi, PS4 met kabel (heb ook alles al geprobeerd qua settings modem)

Volgens PS ligt het aan de provider. Ik heb mijn console getest bij familie met een andere provider (proximus/telenet) en daar werkte mijn console wel goed.

0 pluimen
waxje
Ervaren verkenner

Met de switch ertussen heb ik al 2 dagen geen reset hoeven doen. Het is op dit moment veelbelovend, dus ik duim dat dit blijft werken. Anders ben ik terug bij af. Ik update het topic mocht het toch nog fout lopen. Als ik een week niet hoef te resetten zie ik dit als een permanente oplossing. 

De switch kost 20€. 

redroom82
Ervaren verkenner

Welke type van switch is het?

Kan je misschien een link of iets meer info geven?

Klinkt alvast goed!!!

0 pluimen
waxje
Ervaren verkenner

Het is een tp-link tl-sg105 met qos en igmp. Maar nog niet meteen aanschaffen Smiley Vrolijk . Ben nog niet 100% overtuigd dat dit de oplossing is Smiley Vrolijk

https://www.tp-link.com/nl/products/details/cat-4763_TL-SG105.html

redroom82
Ervaren verkenner

Alvast bedankt voor ons op de hoogte te houden. 

Hopelijk is dit de oplossing voor ons.

0 pluimen
waxje
Ervaren verkenner

Nog steeds geen enkele reset hoeven doen.

Voor mij is het probleem met een switch dus opgelost.

Leden met de meeste pluimen