Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-06-18 22h45
Antwoorden: 49 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds kort klant van Orange en ik krijg maar geen goed internet op mijn One X.
Hij vindt wel het internet via de kabel maar inloggen 95% van de keren gewoon niet.
Ik heb ook de nodige poorten open gezet en ik denk ook wel een fixed Op gegeven aan mijn xbox.
Het ene moment geeft hij NAT problemen en het andere moment zegt hij dat alles in orde is maar toch kan ik niet online gaan of inloggen
Is er iets wat ik gemist heb?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Met de switch ertussen heb ik al 2 dagen geen reset hoeven doen. Het is op dit moment veelbelovend, dus ik duim dat dit blijft werken. Anders ben ik terug bij af. Ik update het topic mocht het toch nog fout lopen. Als ik een week niet hoef te resetten zie ik dit als een permanente oplossing.
De switch kost 20€.
Je vind het misschien een beetje dom, die oplossing met een switch ertussen, maar als blijkt dat het werkt en niemand met een andere werkende oplossing voor de dag komt, waarom dat dan niet toch eens proberen? OK, het klinkt misschien raar omdat je vlakbij de modem zit, maar langs de andere kant, een switch is geen verlengkabel, het is een verdeelpunt. Hoever je van de modem zit heeft geen enkel belang. Mijn switch bvb staat op 30 cm van mijn modem.
Jerre bedankt voor de info: inderdaad die 3 euro gaat het niet maken.
Sinds ik de switch ertussen heb staan, heb ik eigenlijk ook niet meer verder gekeken voor een andere oplossing.
Gewoon geen enkel probleem meer gehad dus voor mij is het op deze manier in orde.
@Totem is er iemand met een Xbox One om dit eens na te gaan.
Misschien een auto-negotiation probleem met de Orange router en Xbox One ethernet interface ?
@Totem is er iemand met een Xbox One om dit eens na te gaan.
Misschien een auto-negotiation probleem met de Orange router en Xbox One ethernet interface ?
Ugh @Jerre,
Er is geen auto-negotiation probleem gekend tussen de Orange-router en de Xbox One ethernetinterface.
Mocht dit wel het geval zijn, neem je best contact op met de Orange-stamleden van de technische dienst. Voor een dergelijk specifiek geval, hebben ze namelijk meer informatie nodig.
Water en vuur zijn atijd in harmonie
✋ Totems Groet ✋