annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

flybox kessel-lo

Topic gestart op: 19-03-21 08h41

Antwoorden: 26 antwoorden

roelm
Gewaardeerd verkenner

flybox kessel-lo

OPGELOST

Flybox herstart, reset, ...

Via kabel en wifi kan ik wel devices met flybox connecteren. Maar geen internetconnectie, ook al geeft de flybox 192.168.1.1 4G connected aan.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
roelm
Gewaardeerd verkenner

Gefixed. Er was een algemeen probleem, en heb ook een update op de flybox binnengekregen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
26 ANTWOORDEN 26
Cdt24801
Wijze
Wijze

@roelm 

Hoe zit het met uw 4G ontvangst bij u thuis? En waar staat uw FlyBox?

Uw toestellen maken goed contact met de FlyBox, maar het is uw Flybox die geen connectie maakt met de buitenwereld.

De Flybox eens verplaatsen naar een locatie bij een raam of zo, om minimale weerstand van het gebouw te hebben.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@roelm  

Zou het niet kunnen zijn dat je internet volume opgebruikt is ? Heb je dat al eens nagekeken in je klantenzone ? 

Ik denk maar in de verschillende pistes aangezien ik geen Flybox heb dus ik kan daar niks van testen en of zien. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
roelm
Gewaardeerd verkenner

Dat zou kunnen, heb een Flybox 150 contract.

 

Op de portaal staat aangegeven:

  • My usage
    • 31.6 GB (national)
    • 0 MB (international
  • Current session
    • National
      • Down 25.2 GB
      • Up 6.4 GB
    • Internation
      • Down 0 MB
      • Up 0 MB

De dienstverlening wordt hier omschreven:

https://b2cproductionsite-be80wkthrgjjkmzuip0.netdna-ssl.com/sites/b2c/files/samenvatting_van_het_co...

50 GB in daluren lees ik dan.

In de factuur wordt dit dan als 35 GB boost omschreven - maar dat is eigenlijk de boost bovenop de 15 GB, en dan gaat dat terug tot 50 GB.

Dus mijn inschatting op dit moment is dat ik nog niet aan het plafond zit.

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@roelm  

Dan denk ik niet dat je volume op is . 

Heb je ook al geprobeerd wat @Cdt24801  voorgesteld heeft ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
roelm
Gewaardeerd verkenner

De modem staat al 5 maanden op dezelfde plaats in dezelfde configuratie, er zijn geen andere toestellen bijkomend in de buurt geplaatst.

Ik zie ook geen andere Orange wifi netwerken in de buurt, dus ik denk niet dat er andere flybox gebruikers bijkomen zijn.

Ik had die reactie nog niet gezien sorry.

Daarnet terug een momentje wel connectie, en was snel, maar ondertussen (5 minuten later) terug naar af.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen