- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
flybox kessel-lo
Flybox herstart, reset, ...
Via kabel en wifi kan ik wel devices met flybox connecteren. Maar geen internetconnectie, ook al geeft de flybox 192.168.1.1 4G connected aan.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Gefixed. Er was een algemeen probleem, en heb ook een update op de flybox binnengekregen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoe zit het met uw 4G ontvangst bij u thuis? En waar staat uw FlyBox?
Uw toestellen maken goed contact met de FlyBox, maar het is uw Flybox die geen connectie maakt met de buitenwereld.
De Flybox eens verplaatsen naar een locatie bij een raam of zo, om minimale weerstand van het gebouw te hebben.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Zou het niet kunnen zijn dat je internet volume opgebruikt is ? Heb je dat al eens nagekeken in je klantenzone ?
Ik denk maar in de verschillende pistes aangezien ik geen Flybox heb dus ik kan daar niks van testen en of zien.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat zou kunnen, heb een Flybox 150 contract.
Op de portaal staat aangegeven:
- My usage
- 31.6 GB (national)
- 0 MB (international
- Current session
- National
- Down 25.2 GB
- Up 6.4 GB
- Internation
- Down 0 MB
- Up 0 MB
- National
De dienstverlening wordt hier omschreven:
50 GB in daluren lees ik dan.
In de factuur wordt dit dan als 35 GB boost omschreven - maar dat is eigenlijk de boost bovenop de 15 GB, en dan gaat dat terug tot 50 GB.
Dus mijn inschatting op dit moment is dat ik nog niet aan het plafond zit.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
De modem staat al 5 maanden op dezelfde plaats in dezelfde configuratie, er zijn geen andere toestellen bijkomend in de buurt geplaatst.
Ik zie ook geen andere Orange wifi netwerken in de buurt, dus ik denk niet dat er andere flybox gebruikers bijkomen zijn.
Ik had die reactie nog niet gezien sorry.
Daarnet terug een momentje wel connectie, en was snel, maar ondertussen (5 minuten later) terug naar af.
