Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-12-20 15h50
Antwoorden: 6 antwoorden
Op mijn Xbox staat er dat mijn nat type strict is en dat mijn uPnP niet succesvol is, dan ben ik naar de router pagina gegaan vanaf orange dan klik ik op UpnP maar dan ineens als ik erop klik staat er dat ik geen internet connectie meer heb..... Ik wil het zo graag opgelost hebben..
Ik heb hetzelfde probleem, net xbox series s gekocht & kan geen multiplayer spelen op call of duty.. hoe verander ik het naar OPEN? “NAT” staat nu op strict & ik snap er echt niets van hoe ik het kan veranderen naar OPEN
@steffiv, Onderstaande post helpt je misschien verder:
https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/Upnp-inschakelen/m-p/83216
Groetjes,
Mustafa
uPnP opzetten zou totaal geen invloed mogen hebben op het al dan niet connectie hebben met het internet in het algemeen.
Heb je het eigenlijk enkel over uw Xbox of heb je echt totaal geen internet meer, met niks? En werk je met een gewoon abo met een modem/router combo of heb je een FlyBox? Of nog iets anders?
Ik denk dat het alleen op zijn Xbox is. Volgens mij bedoeld hij dat hij een foutmelding krijgt. Ik heb hetzelfde probleem en heb al het forum doorzocht maar geen oplossing gevonden die werkt.