Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-12-19 15h15
Antwoorden: 1 antwoord
Beste,
Van het weekend een switch gehaald en hiervoor online gekocht. Apparaat maakt goed verbinding met mijn wifi netwerk van thuis, maar zodra ik online mario kart wil spelen, dan vind die geen spelers. Ik heb het volgende geprobeerd:
- DNS naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 > Geen succes
- Vast IP > Geen Succes
- Vast IP en 8.8.8.8 en 8.8.4.4 als DNS > Geen succes
- Andere DNS instellingen geprobeerd > Geen succes
- Aanpassingen geprobeerd te maken in de flybox, maar heel weinig opties en niet de mogelijkheid voor de juiste opties...
- Naar de Orange winkel gegaan, die waren niet behulpzaam. Kreeg het antwoord wij verkopen alleen en voor technische vragen kun je niet bij ons terecht.
- Gebeld met Orange, maar die komen nog terug op mijn vraag hoe we dit gaan oplossen.
- Orange benaderd via social media, nog geen antwoord van gehad via de kanalen.
- UPNP uit en aangezet > Geen succes
- Firewall uitgezet > Geen succes
Het probleem lijkt in NAT te zitten. Op de switch heb ik NAT type D en die moet A, B of C zijn. Dit kan ik dus niet aanpassen in deze flybox.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt
P.S.
Switch en flybox etc staan in België (alles is daar ook gekocht)
Beste,
Van het weekend een switch gehaald en hiervoor online gekocht. Apparaat maakt goed verbinding met mijn wifi netwerk van thuis, maar zodra ik online mario kart wil spelen, dan vind die geen spelers. Ik heb het volgende geprobeerd:
- DNS naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 > Geen succes
- Vast IP > Geen Succes
- Vast IP en 8.8.8.8 en 8.8.4.4 als DNS > Geen succes
- Andere DNS instellingen geprobeerd > Geen succes
- Aanpassingen geprobeerd te maken in de flybox, maar heel weinig opties en niet de mogelijkheid voor de juiste opties...
- Naar de Orange winkel gegaan, die waren niet behulpzaam. Kreeg het antwoord wij verkopen alleen en voor technische vragen kun je niet bij ons terecht.
- Gebeld met Orange, maar die komen nog terug op mijn vraag hoe we dit gaan oplossen.
- Orange benaderd via social media, nog geen antwoord van gehad via de kanalen.- UPNP uit en aangezet > Geen succes
- Firewall uitgezet > Geen succes
Het probleem lijkt in NAT te zitten. Op de switch heb ik NAT type D en die moet A, B of C zijn. Dit kan ik dus niet aanpassen in deze flybox.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt
P.S.
Switch en flybox etc staan in België (alles is daar ook gekocht)
Ugh @erwintje26,
Probeer eens je APN te veranderen zoals vermeld in dit post 🙂
Totem's zonnegroeten,
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |