annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4g

Topic gestart op: 30-04-20 19h49

Antwoorden: 14 antwoorden

Israc
Gewaardeerd verkenner

4g

OPGELOST

Ik heb een nieuwe abonnement. Eerst hadden ze een probleem met registratie. Nu is dat opgelost, maar heb ik totaal geen 4g verbinding. Dikwijls gebeld naar klantendienst, ik word automatisch doorverbonden naar franstalige medewerkers. Ondertussen ben ik gevestigd in vlaanderen. Raar! Ik heb uren zitten wachten aan de lijn zonder hulp. Wat kan het probleem zijn? Helemaal geen verbinding

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Israc  dat is graag gedaan. Kan je nog wel even de post die je het beste geholpen heeft aanduiden als oplossing? Dat helpt ook weer andere Tribers als die het zelfde voor zouden helpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@Israc  en heb je de instellingen nagezien op je gsm toestel ? 

Heb je je toestel ook al eens herstart ? 

Hier  kan je eens kijken of je je instellingen goed hebt staan. Kies je toestel en dan de juiste instellingen zoeken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Israc
Gewaardeerd verkenner

Ja ik heb het zelfs manueel gedaan maar nope nog altijd niks 😞

patrick2
Wijze
Wijze

@Israc  wat heb je manueel gedaan ? herstart of de link gevolgd en de instellingen nagezien die ik erbij gezet heb ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Israc
Gewaardeerd verkenner

Ik heb de link gevolgd en Verificatietype pap manueel gekozen. Daarna herstart maar nope hetzelfde, helemaal geen verbinding

Leden met de meeste pluimen