Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-11-24 17h24
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn 5G werkt niet. Ik heb normaal gezien nog meer dan 48 GB over en heb alles op tijd betaald (geen openstaande rekeningen).
heb al gespeeld met alle opties van mobiele data in mijn iPhone en het staat erop dat de 5G aanstaat mij hij werkt in de praktijk niet.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @Eefvandevyver ,
Mijn 5G werkt niet, wil je hiermee zeggen:
1. Ik zie het 5G logo op m'n scherm wanneer ik mobiele gegevens aanzet maar heb geen dataverbinding.
GSM al eens opnieuw opgestart? Doet soms wonderen.
Het kan best zijn dat er werken gaande zijn en dat 5G momenteel niet (deftig) werkt. Schakel je GSM even op 4G ipv 5G. Beter iets tragere dataverbinding dan geen 😅.
2. Mijn 5G ligt aan maar mijn GSM wil geen verbinding maken met 5G, enkel 3G/4G.
Dan zal er geen 5G zendmast zijn die dicht genoeg in de buurt staat. Er is nog niet overal 5G beschikbaar.
Hey @Eefvandevyver ,
Mijn 5G werkt niet, wil je hiermee zeggen:
1. Ik zie het 5G logo op m'n scherm wanneer ik mobiele gegevens aanzet maar heb geen dataverbinding.
GSM al eens opnieuw opgestart? Doet soms wonderen.
Het kan best zijn dat er werken gaande zijn en dat 5G momenteel niet (deftig) werkt. Schakel je GSM even op 4G ipv 5G. Beter iets tragere dataverbinding dan geen 😅.
2. Mijn 5G ligt aan maar mijn GSM wil geen verbinding maken met 5G, enkel 3G/4G.
Dan zal er geen 5G zendmast zijn die dicht genoeg in de buurt staat. Er is nog niet overal 5G beschikbaar.
Hallo!!
bedankt voor het antwoord:
mijn 4g werkte ook niet, maar in heb even mijn toestel uitgeschakeld en terug aangezet en alles werkt weer perfect!
bedankt!
Heb je dit probleem enkel daar waar je woont of op andere plaatsen ook ? Er kunnen werken zijn in de regio waar je dit probleem ervaart. Heb zelf over laatst een sms gehad netjes van Orange met daarin aangekondigde werken dus dat ik hinder ging ondervinden. Kan zijn dat je zo een bericht gemist hebt.
Je kan ook altijd eens je netwerk opnieuw instellen , instellingen , algemeen , mobiel netwerk , opnieuw instellen. Kan zijn dat dit de oplossing bied bij problemen met de verbinding mits er natuurlijk geen werken zijn in die regio want dan heeft die optie geen zin.
Dat 5G werkt of niet heeft niets te maken met al dan niet onbetaalde facturen of geen beschikbare data. Tenminste, als 4G wel werkt. Als er helemaal niets werkt, ja, dan kan het zijn dat je in de portemonnee gaat moeten tasten voor uw abo of data bij te kopen.
Onder voorbehoud van een technisch mankement uiteraard, dat zou ook nog kunnen.
Zodus, om een gefundeerd antwoord te kunnen geven: werkt uw 4G wel of werkt die ook niet?