Pisteur confirmé

 • 

7  messages

vendredi 30 août 2024 18:29

Abonnement

Ik heb net een nieuw abonnement, maar ik kan op de my orange app niets zien qua factuur, niets beheren en als ik wil inloggen op de klantenzone, gaat dit ook niet. Dan krijg ik dat die pagina niet bestaat.

 

 

Sage

 • 

7.6K  messages

il y a 11 mois

@tara1 goedemorgen,

hou er rekening mee dat dit Je abonnement wordt geactiveerd binnen 24 uur of iets langer

je zit net in het weekend hé.

Succes.

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Mijn abonnement is al geactiveerd. Ik kan alleen precies niet veel info terugvinden in de app qua facturering enz

Sage

 • 

7.5K  messages

Moet je je eerste factuur nog krijgen, @tara1 Is pas na de factuur dat die in My Orange komt

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Oh oké prima!

Ik heb alleen een beetje spijt dat ik een abonnement genomen heb en zou het graag terug opzeggen. Hoe doe ik dit het beste?

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 11 mois

Voor de klantenzone moet je 48 uur wachten, @tara1 

Help! Registreren op de Klantenzone lukt niet? | Orange België