annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen via wifi

Topic gestart op: 01-12-24 15h21

Antwoorden: 14 antwoorden

evnzs
Aspirant verkenner

Bellen via wifi

Ik zou graag bellen via wifi inschakelen maar krijg steeds melding “neem contact op met Orange B” ligt dit aan mijn abonnement?

Labels (2)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi @evnzs 

Ik heb nog eens wat rondgeneusd en dit gevonden in een ander forum (andere provider).

Het is wel al een ouder artikel, maar wellicht is dit nog steeds van toepassing. Ik heb reeds eeuwen VoWIFi, dus ik weet niet meer hoe de start juist verlopen  is ... In ieder geval, dit toepassen kan zeker geen kwaad ...

Kijk eens in je instellingen van je toestel om te zien of bellen via Wifi aanstaat. Ook belangrijk om te weten , heeft dit ooit gewerkt via XXXXX? Want je dient wel de klantendienst eens te contacteren om het ook te activeren op je simkaart. Als dit niet actief is op je simkaart kan je er ook geen gebruik van maken. Ik heb toen de klantendienst gecontacteerd en kreeg een sms en het was in orde. Dit alles duurde 5 minuten om het in orde te krijgen. 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

OK, @evnzs , doe dan eens de volgende test: haal uw sim uit uw foon en steek die eens in een andere foon. Werkt het dan wel ligt het aan uw foon. Lukt het daar ook niet ligt het aan uw sim. Daarna kan je verder zoeken.

EDIT: die test foon hoeft geen Apple te zijn, dat is niet relevant voor deze test. Als het werkt in bvb een Samsung moet het ook werken in een Apple.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@evnzs goedemiddag,

géén idee wij kunnen niet zien welk abbo je hebt hé.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
evnzs
Aspirant verkenner

oeps vergeten bij te zetten, ik heb de orange mobile small 8gb

Gregory
Wijze
Wijze

Heb hetzelfde abonnement - alles werkt vlot - heeft niks met het abonnement te zien, zelfs met herlaadkaarten gaat het

Je toestel moet het aankunnen Bellen via wifi | Orange België

en je moet ook op een wifi netwerk zitten

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen