- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Data Flybox niet op 0 gezet?
Hallo,
Volgens de gegevens van flybox zelf zou ik de afgelopen 14 dagen slechts
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Op dit moment pas is het recht gezet. Heb mijn data terug. Orange is pietje precies en heeft minitieus alle verbruikte dat bijgehouden geen kado voor het ongemak, de trage verbinding door valse lage saldo etc.... .
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik had ook zelfde probleem verbruikt 4g zonder dat ik op mijn gsm zit
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Op dit moment pas is het recht gezet. Heb mijn data terug. Orange is pietje precies en heeft minitieus alle verbruikte dat bijgehouden geen kado voor het ongemak, de trage verbinding door valse lage saldo etc.... .
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Net gebeld met Orange, ze zeggen dat er een algemene storing is en dat ze niet weten tegen wanneer het opgelost zal zijn. Kan elk moment in orde komen volgens de persoon aan de andere kant van de lijn. Geen woord over compensatie, nada.... Orange is the new black.... 🤣
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Goed nieuws om te melden: Alles is weer terug normaal.
Flybox:
- surfvolume: 15GB
- Data boost piek: 35 GB
- Data voost dal: 100 GB
Dus, normaal zou ook bij iedereen stilaan terug normaal zijn en kan iedereen weer surfen op het internet, TV kijken of gamen.
Toch een pluim voor Orange 🙂
