annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Data Flybox niet op 0 gezet?

Topic gestart op: 27-11-21 12h51

Antwoorden: 7 antwoorden

Torvicx
Gewaardeerd verkenner

Data Flybox niet op 0 gezet?

OPGELOST

Hallo,

 

Volgens de gegevens van flybox zelf zou ik de afgelopen 14 dagen slechts

291,73MB verbruikt hebben en bovendien heb ik geen
 
verwittigingssms ontvangen ( 80%/100%) toch geeft mijn klantenzone aan dat ik reeds biijna al mijn data opgebruikt heb.
 
Ziet er naar uit dat op 14 november mijn data niet gereset werd.
 
Zeer vervelend, Orange zou rood moeten uitslaan van schaamte.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Torvicx
Gewaardeerd verkenner

Op dit moment pas is het recht gezet. Heb mijn data terug. Orange is pietje precies en heeft minitieus alle verbruikte dat bijgehouden geen kado voor het ongemak, de trage verbinding door valse lage saldo etc.... .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
OTheIrony
Aspirant verkenner

Dag Torvicx,

Identiek hetzelfde probleem hier. Gisteren (26/11, mijn factuurdatum) werd er ineens 130Gb verbruik bijgelapt. Op mijn laatste factuur staat onderaan dat het de facturatie van 18/11 - 17/12 betreft.

Lijkt mij een administratieve fout in de facturatie die retroactief je verbruik aanpast. 

Volgens de klantenzone zou ik hierdoor nog 9Gb over hebben voor de komende drie weken, in tijden van verplicht thuiswerk is dit absoluut onacceptabel.

Surfer
Ervaren genezer

De problemen en de storingen bij Orange waren het hoogst om 17u03 tot ongeveer 18u33. Dit had en heeft nog altijd te maken met een bug in hun programma update.

Zo'n storing kan bij elke provider gebeuren. Maar wat onacceptabel is, is men de klant wat links laat liggen. En ja, Orange zou eens moeten schamen van rood. Een Oranj(ge)e kaart kwa service. Men had op zijn minst een bericht op Tribe, facebook en hun website kunnen plaatsen. Effe ook een mail naar de klanten toe.

Misschien komt er achteraf een soort compensatie voor de panne, maar daarmee zijn we als klant vet mee. Eerder NU de surf-lijnen voor mobiel OPEN te zetten voor de klanten, zodat we, als klant, geen hinder ondervinden zoals nu. Dat zou niet alleen een mooi gebaar zijn, maar ook een compensatie voor de klant. 

Nu moet de klant naar andere oplossingen zoeken en dat is niet gemakkelijk tot moeilijk.

Laat Orange eens nu haar verantwoordelijkheid nemen en de klant niet in de kou laten; los gezien dat ze met het bugprobleem bezig zijn en oplossen. Maar dat is iets anders.

Dat is misschien hard om het te zeggen, maar wel de waarheid. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Torvicx 

Kun je aub je bericht bewerken en je dus je klantnummer verwijderen ? 

Het is een openbaar forum en met een klantnummer kan je heel veel doen tegenwoordig dus moest het in verkeerde handen komen dan is het te laat.

Anders zal je vraag verwijderd moeten worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen