Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-11-21 12h51
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Volgens de gegevens van flybox zelf zou ik de afgelopen 14 dagen slechts
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op dit moment pas is het recht gezet. Heb mijn data terug. Orange is pietje precies en heeft minitieus alle verbruikte dat bijgehouden geen kado voor het ongemak, de trage verbinding door valse lage saldo etc.... .
Thx, Torvicx,
Dat bespaart mij het bellen (en overloaden, waarschijnlijk) van dat 5000 nummer.
Bij mij inderaad ook nog steeds niet in orde. Fingers crossed dat het snel opgelost geraakt...
Dag Torvicx,
Identiek hetzelfde probleem hier. Gisteren (26/11, mijn factuurdatum) werd er ineens 130Gb verbruik bijgelapt. Op mijn laatste factuur staat onderaan dat het de facturatie van 18/11 - 17/12 betreft.
Lijkt mij een administratieve fout in de facturatie die retroactief je verbruik aanpast.
Volgens de klantenzone zou ik hierdoor nog 9Gb over hebben voor de komende drie weken, in tijden van verplicht thuiswerk is dit absoluut onacceptabel.
De problemen en de storingen bij Orange waren het hoogst om 17u03 tot ongeveer 18u33. Dit had en heeft nog altijd te maken met een bug in hun programma update.
Zo'n storing kan bij elke provider gebeuren. Maar wat onacceptabel is, is men de klant wat links laat liggen. En ja, Orange zou eens moeten schamen van rood. Een Oranj(ge)e kaart kwa service. Men had op zijn minst een bericht op Tribe, facebook en hun website kunnen plaatsen. Effe ook een mail naar de klanten toe.
Misschien komt er achteraf een soort compensatie voor de panne, maar daarmee zijn we als klant vet mee. Eerder NU de surf-lijnen voor mobiel OPEN te zetten voor de klanten, zodat we, als klant, geen hinder ondervinden zoals nu. Dat zou niet alleen een mooi gebaar zijn, maar ook een compensatie voor de klant.
Nu moet de klant naar andere oplossingen zoeken en dat is niet gemakkelijk tot moeilijk.
Laat Orange eens nu haar verantwoordelijkheid nemen en de klant niet in de kou laten; los gezien dat ze met het bugprobleem bezig zijn en oplossen. Maar dat is iets anders.
Dat is misschien hard om het te zeggen, maar wel de waarheid.
Kun je aub je bericht bewerken en je dus je klantnummer verwijderen ?
Het is een openbaar forum en met een klantnummer kan je heel veel doen tegenwoordig dus moest het in verkeerde handen komen dan is het te laat.
Anders zal je vraag verwijderd moeten worden.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |