annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Easy internet at home

Topic gestart op: 14-07-19 22h15

Antwoorden: 7 antwoorden

Maikel507x
Aspirant verkenner

Easy internet at home

OPGELOST

Laatste maand stond er dat we 100 gb intenet hadden tijdens de daluren. (van 18:00 - 06:00 en in het weekend). Nu staat er dat we onbeperkt internet hebben tijdens de daluren maar ik heb nergens gevonden dat het is ge upgrade. Dus is dit een foutje of is het echt onbeperkt? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

@Maikel507x 

Had een tijdje geleden ook Easy internet @Home....
In de klantenzone stond inderdaad dat je bij daluren onbeperkt kon surfen, maar dat is een fout.

Want als je eenmaal die 100gb gebruikt hebt dan surf je verder aan lagere snelheid, in de piekuren gebruik je dan het volume van 15gb. Als je een boost hebt komt er dan nog eens 35gb bij.

Dat was mijn ervaring toen ik Easy internet @Home had!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Maikel507x  schreef:

Normaal als je je verbruik bekijkt staat er hoeveel je hebt verbruikt en hoeveel internet je hebt in de daluren. Laatste maand stond er het getal 100 en nu staat er onbeperkt


Dat is dus iets dat enkel de medewerkers van Orange kunnen beantwoorden. Dus eens @Totem mentionen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Update nieuws:

* Daarjuist gebeld met een medewerker van Orange en deze vraag voorgelegd. Het antwoord kort en bondig: Deze medewerker kon mij op die niet antwoorden, aangezien deze persoon nog niet op de hoogte is. 

De medewerkers krijgen iedere dag een mailtje van de laatste neiuwsjes.

Ik dacht eerder dat het iets te maken heeft, dat je in de daluren lager surft, als de 100 GB op zijn.

Misschien een tipje:

* Via flybox.home, inloggen met je login+wachtwoord, dan kan je zien hoeveel GB je al verbruikt hebt. Deze cijfer is hoger (zoals bij mij) en als je 8 a 10 GB eraf trekt, dan kom je dicht in de buurt van je werkelijke GB (zoals je die kunt zien in je overzicht (van je klantenzone op orange.be).

Deze heb ik hier getest en ik zat bijna juist (op 2GB na). 

* Een andere tip: Als je 100 GB delen door 30 dagen, dan heb je 3GB/dag. 't Is ne tip. 🙂

 

 

 

0 pluimen
walterBE
Veteraan verkenner

Het is eenvoudig eigenlijk. Elke internet-provider heeft zijn eigen defintie van de term 'onbeperkt internet'.

Bij Orange voor de Internet@home is 'onbeperkt' 100gb. (*)

Bij Scarlet is onbeperkt 500gb.

Bij EDPnet is onbeperkt ... onbeperkt. 

Is gewoon marketing. 

 

(*) Al lijkt het mij bij Orange voor Internet@home eerder een bug of een slordigheid dan een poging van marketing om het product beter voor te stellen dan het is. De enige plek waar 'onbeperkt' voorkomt in de context van dit product is in het scherm in de klantenzone bij de dataverbruikstellers. Daar staat bij de teller voor het dalverbuik onbeperkt. Het effectieve verbruik is zichtbaar in getallen. Wanneer je daar 100gb hebt bereikt is uw 'onbeperkt' op.  - Daarentegen gaat een ISP zoals Scarlet op haar verkoopswebsite wel pronken met 'onbeperkt'. Orange is eerlijk in haar marketing dat het 15 euro is voor 15gb of 150gb voor 20euro. 

 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen