annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eenvoudig abonnement aangevraagd en niet anders dan miserie...

Topic gestart op: 18-03-23 15h58

Antwoorden: 3 antwoorden

michstuff
Gewaardeerd verkenner

Eenvoudig abonnement aangevraagd en niet anders dan miserie...

Op 16/03/23 bel ik via 5000 naar orange daar ik bij hey zit om mijn internet van telenet en gsm van hey om te zetten naar orange.

dit verliep ogenschijnlijk allemaal vlot tot men bij de gsm kwam en daar bleek een probleem te zijn dat er een annulatie was bij hey terwijl ik niks geannuleerd had en gewoon abonnement had.

geen probleem vertelde ze mij toen ik bel je morgen rond de middag op en je ontvangt zeker al een mail hierover.

op 17/03/23 om 17:37 belde ik terug via 5000 om te horen hoe het nu zat..

Daar wisten ze van niks en ze vond ook niks terug.. na een half uur bellen vond ze het wel plots en ging inorde komen en ze ging ook het contract mailen en zo.

Van zodra ze inhaakte zag ik dat ze mijn easy switch niet had ingevuld wat was doorgegeven aan de persoon op donderdag!

Ik bel dus terug om 18u05 en kreeg een man aan de telefoon die er een dossier van ging maken maar plots om 18u26 viel het signaal weg!

Plots kon ik niet meer bellen nog gebeld worden en bleek dat in mijn hey app ik geen klant meer was!

Dat heb ik dus niet toe gestaan en nam de gsm van mijn vrouw en belde naar de klantendienst van orange waar ik ruim 1u30 aan heb gehangen!!! 

Einde van verhaal is er niks opgelost en is mijn nummer onbruikbaar en hebben ze zelf mijn aanvraag om klant te worden geannuleerd daar ik hier een mail van kreeg!! ik kan ze zelf niet meer bellen met de gsm!

Mijn gevoel is dat je als nieuwe klant een dikke huid moet hebben om dit allemaal te slikken..

Ik denk er zelf aan om mijn rechtsbijstand aan te spreken als dit niet heel snel opgelost geraakt!

Ik ben onthutst en enorm teleurgesteld in de (niet) professionaliteit van orange.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
michstuff
Gewaardeerd verkenner

tot op heden nog geen reactie van orange! byzonder triest! op de socials zie ik ze actief zijn maar dat is het dan ook.

0 pluimen
michstuff
Gewaardeerd verkenner

tot op heden al heel de dag proberen chatten van 8u al en nog geen enkele reactie! ik begrijp niet dat orange zo kan blijven bestaan! dit probleem is volgens mij veel groter.. ik bedoen als het al niet lukt service te verlenen aan nieuwe klanten???

0 pluimen
michstuff
Gewaardeerd verkenner

nu kreeg ik een mail uw dossier is opgelost... NIET dus. Is nu een betaalkaart geworden en kan hier niet me bellen of gebeld worden!! echte gansterpraktijken of serieus onbekwame medewerkers! hoe dan ook zal ik orange verantwoordelijk stellen!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen