annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Externe attenes

Topic gestart op: 22-06-21 18h03

Antwoorden: 6 antwoorden

jomme1000
Ervaren verkenner

Externe attenes

Op de Huawei B525 zitten er langs achteren twee aansluitingen voor externe antennes.

Zijn dit wifi antennes voor het wlan-netwerk? Of zijn dit 4G-antennes voor connectie met de zendmast?

Ik heb namelijk een terugkomend probleem van een slechte 4G-verbinding. Pings van 100 tot zelfs 3000ms(zeer regelmatig). 
Ik heb nu eigenhandig twee antennes gemonteerd en de ping-tijden van de wlan zijn zéér goed, maar met externe host met 4G blijft lamlendig slecht. 
Ik vermoed dus dat het om wifi-antennes gaan, maar had graag bevestiging en eventueel een oplossing voor de slechte 4G-connectie.

- het verplaatsen van de router helpt niet
- "did you turn off and on again?" wat de Orange-helpdesk zegt, tijdens mijn talloze telefoontjes; evenmin.

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
kristof_vub
Rekruut scout

Deze antennes zijn volgens mij enkel bedoeld om het Wifi-signaal te versterken, niet om 4G-ontvangst te verkrijgen, want die antenne zit in de modem ingebouwd.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@jomme1000 

Een aansluiting is voor de wifi antennes, de andere voor 4G

Als ik dit goed begrijp Re: Antenne(s) extérieure(s) pour Flybox - Page 2 - Tribe (orange.be)

heb je de volgende antennes nodig voor de 4G (de tweede aansluiting) Huawei B593-B315-B525.

 

0 pluimen
jomme1000
Ervaren verkenner

Ondertussen zijn we terug enkele maanden verder en is het probleem nog niet van de baan. 
Is dit normaal??

2021_09_10_18_42_52_Start.png

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @jomme1000 ,

Voor een opvolging, neem je best contact op met de webcare stamleden via "Social media kanalen". Keuze tussen: 

'Facebook'

'Twitter'

'Instagram'

Groetjes,

Mustafa

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen