Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-11-20 17h33
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik had graag van mijn Flybox geweten hoeveel ik al verbruikt heb van mijn abonnement.
Ik kan niet inloggen op de klantenzone doordat ik geen puk- code als internetnummer heb.
Gisteren toen ik in een online les zat viel mijn internet uit... zeer vervelend.... Bleek mijn data opgebruikt te zijn. Toen kreeg ik een scherm met mijn verbruik, heb die pagina opgeslaan in mijn favorieten, op deze pagina kan ik nu niet meer, buiten gebruik.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op een andere manier kan nagaan?
@Eveline2 het geen wat @Josette bedoeld is dat je een registratie hebt gedaan in de klantenzone. Je kan dus in de klantenzone een registratie doen met je email adres en een wachtwoord. Als je dat gedaan heb kan je daar je verbruik in opvolgen. Als je niet weet hoe je daar komt :
* rechts boven in de hoek staat dan klantenzone
* registreer je met een email adres en een eigen bedacht wachtwoord.
* bevestiging mail om je email adres te verifiëren
Dan kan je na die registratie inloggen en dan kan je je verbruik opvolgen. Ook de ander dingen zoals Orange Thank You of je verbruik voor de gsm al dat soort zaken staan daar in beschreven.
Ja, maar op facturen staat geen internetnummer waardoor ik mij niet kan registreren.
@Eveline2 je hebt geen internet nummer nodig. Je dient de stappen te volgen die ik heb gezegd en dan kan je je registreren. Dus weet niet heel goed wat het probleem is.
Ik ook niet....