Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-05-20 15h25
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste allen, sinds 7 dagen kan ik niet meer surfen via mijn Flybox.
Ik krijg continu het rode lampje.
De klantendienst van Orange had me aangeraden om een nieuwe simkaart te gaan halen, abonnement daarop over te zetten en opnieuw te proberen.
Dit heb ik maandag dan ook gedaan. Vervolgens contacteerde ik de klantendienst om het abonnement op deze simkaart te zetten.
Ik krijg echter nog steeds dezelfde melding "Deze Sim kaart kan niet worden gebruikt in dit apparaat, om een verbinding te maken met het internet, plaats de sim kaart in de modem van uw easy internet @home aanbod."
Iemand met dezelfde ervaring of een mogelijke oplossing? Het lijkt mij sterk dat de flybox defect is, aangezien deze nog geen maand oud is.
Alvast bedankt!
Groetjes
Ook gloednieuwe toestellen kunnen stuk gaan. Waarmee ik niet wil zeggen dat de FlyBox defect is, maar je mag het niet uitsluiten.
Kan je uw sim testen in een foon en werkt die? Dan ligt het aan de FlyBox.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |