Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-01-19 11h33
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We verhuizen binnenkort naar een nieuwbouwwoning. We zouden graag enkel een Internet aansluiting nemen en geen digitale televisie. We zouden zowel boven als beneden digitale televisie via een google chromecast bekijken. Daarvoor moeten we een goed internetsignaal hebben in het hele huis. Ik las iets over de flybox. Ik heb geen zin om die flybox door mijn huis te moeten verhuizen afhankelijk van waar ik wifi wil. Kan je de flybox combineren met een Mesh systeem of een Acces point? Zodat de flybox op een vaste plek kan blijven staan?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@KarelBlanckaert heb net eens gekeken op de flybox en er zitten UTP aansluitingen op wat het dus mogelijk maakt om daar een bekabeld apparaat achter te zetten , er zit zelfs een telefoon aansluiting op. Dus als u de flybox op een vaste plaats zet in huis , liefst bij een venster voor het beste ontvangst , dan kan u daar perfect een eigen router of mesch wifi achter hangen.
Hallo @KarelBlanckaert het is perfect mogelijk om een access point op de mobiele router aan te sluiten.
Hou er wel rekening mee dat je met Internet@Home geen publiek IP adres krijgt, dit geeft problemen met een aantal toepassingen (dubbele NAT).
Je gaat TV kijken met 2 Chromecasts, bekijk ook eens of je wel gaat toekomen met het inbegrepen surfvolume en de beperkingen.
Hallo @KarelBlanckaert het is perfect mogelijk om een access point op de mobiele router aan te sluiten.
Hou er wel rekening mee dat je met Internet@Home geen publiek IP adres krijgt, dit geeft problemen met een aantal toepassingen (dubbele NAT).
Je gaat TV kijken met 2 Chromecasts, bekijk ook eens of je wel gaat toekomen met het inbegrepen surfvolume en de beperkingen.
@Jerre schreef:Hallo @KarelBlanckaert het is perfect mogelijk om een access point op de mobiele router aan te sluiten.
@Jerre, een AP is geen router ... dus niks dubbele NAT ....
@Cdt24801 NAT Orange + NAT Flybox = Dubbele NAT ik heb het niet over een transparante AP.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |