Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-18 20h45
Antwoorden: 6 antwoorden
Vorige week flybox aangekocht. Alles werkte naar behoren tot plots...niks meer. Geen lichtjes gewoon nada. Ik ga weer naar de winkel van aankoop en zij willen wel mijn toestel opsturen om hem te repareren maar geen ander toestel geven. Hierbij komt nog is bij dat er een kans is dat ik 59€ offerte mag ophoesten + eventuele werkuren. Kan men gewoon geen ander toestel geven in de plek van het mijne? Kan toch niet mogelijk zijn dat ik oftewel een hele som aan kosten moet ophoesten of nogmaals een nieuw toestel moet aankopen?
Vorige week flybox aangekocht. Alles werkte naar behoren tot plots...niks meer. Geen lichtjes gewoon nada. Ik ga weer naar de winkel van aankoop en zij willen wel mijn toestel opsturen om hem te repareren maar geen ander toestel geven. Hierbij komt nog is bij dat er een kans is dat ik 59€ offerte mag ophoesten + eventuele werkuren. Kan men gewoon geen ander toestel geven in de plek van het mijne? Kan toch niet mogelijk zijn dat ik oftewel een hele som aan kosten moet ophoesten of nogmaals een nieuw toestel moet aankopen?
Ugh @Tamara1,
Is je Flybox intussen hersteld?
De Orange-stamleden van het webcare team zullen zorgen voor de financiële tussenkomst van de kosten. Geen reden tot zorgen! 🙂
Dans de overwinning tot in de nacht
🌵 Totems Groet 🌵
@Tamara1 hebben ze in de shop een andere voeding op de box aangesloten om na te gaan of deze defect is ?
@Tamara1 als er geen lichtjes branden is er een grote kans dat enkel de voeding defect is.
Ze moeten dit toestel gewoon onder garantie omwisselen.
Bel anders eens naar de klantendienst 02745 9500 of 5000 (mobiel).