Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-09-22 11h20
Antwoorden: 1 antwoord
Goedemiddag,
Op 2 september heb ik een flybox besteld en vervolgens ontvangen. Echter heb ik nooit een simkaart ontvangen. Ik heb meerdere keren de klantendienst opgebeld, maar ik krijg van hen geen duidelijkheid.
Ik heb een blanco simkaart opgehaald in de orange winkel, en vervolgens de klantendienst gebeld en gevraagd of ze het simkaart nummer konden veranderen naar het nummer van de nieuwe blanco simkaart. Vorige week werd er gezegd dat dit kon, en dat het binnen 2 uur geregeld zijn. Vervolgens lukte het nog steeds niet om de simkaart te activeren. Toen heb ik opnieuw gebeld, en toen werd gezegd dat het simkaart nummer niet veranderd kon worden, en dat ik moest wachten tot de simkaart binnen is. Dit zou binnen 3-4 werkdagen zijn, maar we zijn nu 7 werkdagen verder en ik heb nog steeds geen simkaart ontvangen.
Ik kom uit Nederland en mijn bereik in België is niet goed. Het lukt mij niet meer om de klantendienst te bereiken. Vandaag heb ik al drie keer geruime tijd in de wacht gestaan en wanneer ik eindelijk contact had viel de verbinding weer weg.
Ik heb ook geïnformeerd bij de orange winkel of ik de huidige flybox zou kunnen retourneren en in zou kunnen voor een flybox uit de winkel incl. simkaart. Dit zou niet mogelijk zijn omdat de flybox die ik nu heb online besteld is, en zij daar niks mee kunnen.
Het is belangrijk dat ik z.s.m. toegang heb tot het netwerk i.v.m. thuiswerken. Wat kan ik nog doen?
Je kunt wachten op je sim kaart @daniellehuijpen
of
Je kunt de chat proberen
Hier volledig naar onder scrollen, dan op het blauw icoon rechts klikken Orange contacteren | Orange België
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |