Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-12-21 14h21
Antwoorden: 36 antwoorden
Al meer dan een week zeer traag internet. een bestandje van 50 megabyte downloaden duurt 35 minuten. Dacht ook eerst dat ik de 150GB had opgebruikt maar de 28ste van de maand wordt dit op 0 gezet en is ook zo gebeurt.
De speedtest geeft een snelheid van 0.5 Mbps terwijl dit in normale omstandigheden rond de 60 Mbps of meer is. Via de chat reeds contact gehad maar er is nog niets veranderd.
Modem reeds meerdere malen gereset maar geen resultaat, ook nog eens gecontroleerd op firmware updates geen updates beschikbaar.
Een week geleden met de chat een dossier aangemaakt tot heden nog niks resultaat
Ik weet niet of Orange meeleest. Maar misschien dat ze ook minder geneigd zijn om dit topic te lezen, aangezien in de titel "OPGELOST" staat. Voor de topic-starter is het probleem inderdaad opgelost, maar voor de rest nog niet. Misschien dat de @jbmk dit kan aanpassen?
aangepast
Digiboy40,
Bij mij was het na een week opgelost door Orange. Heb via de chat een dossier aan laten maken want ze zagen wel dat er iets niet juist was van settings maar konden het niet oplossen. En dan na een week was er terug internet op de normale snelheid zonder 5€ boost aan te kopen.
Sedert 3/12/2021 hetzelfde probleem: downloadsnelheid 0,5mbps en toch volledige data beschikbaar. Naar een Orange winkel geweest: daar beweren ze dat ik mijn modem maar eens moet resetten. resultaat: geen oplossing! Daarna gebeld naar Orange klantendienst en het probleem uitgelegd: geen oplossing, ze stuurden het dossier door naar hun technische dienst, zouden binnen 48 uit terugbellen...NIET dus! Via dit forum toevallig gelezen dat een herlading van 5 euro (boost) de snelheid terug zou heractiveren...dit werkte wel! Nu ben ik als klant 5 euro extra kwijt voor een technisch probleem bij Orange. Ook geen enkele ondersteuning voor dit probleem omdat het personeel bij Orange te weinig kennis heeft van de Flybox klanten
Internet terug normale snelheid.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |